انتخاب شایسته انجمن مطالعات برنامه درسی ایران به عنوان انجمن برتر در دوازدهمین جشنواره فارابی

رویدادها

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی، برگزاری جشنواره  که به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی و صرفا با حضور تعداد محدودی از برگزیدگان داخلی با رعایت دقیق پروتکل‌ها برگزار شد، صاحبان ۱۹ اثر «برگزیده» یا «شایسته تقدیر» در بخش داخلی، هفت برگزیده در بخش بین الملل و همچنین ۱۱ شخصیت برگزیده در سایر بخش‌ها اعم از شخصیت پیشکسوت علوم انسانی و اسلامی، شخصیت پیشگام علوم انسانی و اسلامی، مترجم برتر، نظریه پرداز برجسته، انجمن علمی برتر و نشریه علمی برگزیده با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی  معرفی و تقدیر شدند. جشنواره بین‌المللی فارابی، توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به ‌صورت سالانه برگزار می‌گردد.

این جشنواره با عنایت به اهداف مشخص شده برای آن در دو حوزه نظری و کاربردی، از حیث سازمانی به ‌گونه‌ای تعریف شده تا از حداکثر حمایت مراکز پژوهشی- آموزشی فعال در گستره علوم انسانی برخوردار باشد. جشنواره بنا به تعریف در دو سطح «جوان (زیر ۳۵ سال)» و «بزرگسال» به دریافت، بررسی و انتخاب آثار برگزیده می‌پردازد و از حیث قلمرو جغرافیایی دو حوزه داخل و خارج (بین الملل) را پوشش می‌دهد.

کسب رتبه اول انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی را ارج نهاده و قدردان کوشش های ارزشمند اعضای هیات مدیره محترم انجمن و اعضای فعال آن انجمن هستیم و از درگاه خداوند منان توفیق روزافزون انجمن مطالعات برنامه درسی ایران را در دستیابی به اهداف پیشرفت و سعادت جامعه بشری خواهانیم.

null