قوانین و مقررات

نشست ها

کلیه کاربرانی که قصد عضویت در سایت انجمن مطالعات برنامه درسی ایران را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت در سایت کنند.
عضویت در سایت و پرداخت حق عضویت آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.
* بند ۱
افراد برای عضویت در سایت باید در هنگام خرید یا در حالت عادی به قسمت عضویت مراجعه کنند.
در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، لینک پرداخت عضویت برای آنان نمایش داده می‌شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می کنند.
تبصره ۱
تنها اشخاص حقیقی حق عضویت در سایت را دارند.
تبصره ۲
صرف عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن به به هیچ وجه پذیرفته نیست.
تبصره ۳
کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.
تبصره ۴
کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است
* بند ۲
کاربر، مسئول حفظ و نگهداری تمام تلفن‌ها، سخت‌افزار کامپیوتر و سایر ابزار ضروری برای دسترسی و استفاده از این سایت و تمام هزینه‌های مرتبط به آن است و انجمن مطالعات برنامه درسی ایران مسئول صدمات ناشی از ابزار کاربر نمی‌باشد.
* بند ۳
افراد بالای ۱۸ سال تمام حقوق عضویت در سایت انجمن مطالعات برنامه درسی ایران دارند.
* بند ۴
کاربر عضو، پس از عضویت و اخذ رمز و کلمه عبور و پرداخت حق عضویت، حق استفاده از سایت را دارد.
* بند ۵
حق عضویت برای کاربران دانشجو ۵۰ هزار تومان بوده و برای اساتید ۱۰۰ هزار تومان می باشد. حق عضویت اینترنتی پرداخت و توسط درگاه بانک پاسارگاد انجام میپذیرد و مادامی که کاربر حق عضویت خود را پرداخت نکرده باشد اجازه استفاده از امکانات سایت را ندارد.