ارزیابی نشست‌های علمی ماهانه انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

کارگاه ها و دوره های آموزشی

به نام خدا
ضمن بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به استحضار میر‌ساند روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۸۵ دهمین و آخرین نشست علمی ماهانه انجمن توسط آقای دکتر جواد حاتمی با عنوان "طراحی الگویی برای آموزش نگرش‌های اجتماعی و ارزیابی برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی براساس آن" برگزار شد.
آخرین جلسه با استقبال خوب مخاطبین مواجه شد و بحث میزگرد و پرسش و پاسخ با حضور آقایان: دکتر یوسف کریمی و دکتر عزیزاله تاجیک اسماعیلی بسیار جذاب بود.
همانطور که می‌دانید نشست‌های علمی ماهانه انجمن همه ساله از اردیبهشت ماه تا بهمن ماه روزهای چهارشنبه آخر هر ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن اجتماعات سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار می‌گردد. در سال جاری نیز ده نشست برگزار شد و در پایان هر نشست نیز ارزشیابی‌هایی صورت گرفت که انشاء الله نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.
برای مزید اطلاع اعضاء و مخاطبین ،برنامه نشستهای علمی سال ۸۶ در دست تدوین است و منتظر ارائه رهنمودها و پیشنهادهای ارزشمند شما می‌باشیم. در همین راستا نامه‌هائی به اعضای محترم انجمن، دانشکده‌های علوم تربیتی و سازمانهای آموزش و پرورش ارسال شده است. ضمناً چکیده سخنرانیها و متن نامه‌ها نیز در همین سایت قابل دسترسی می‌باشد.