تبریک سال نو

کارگاه ها و دوره های آموزشی

با نام خدا
حضور اعضاء محترم انجمن سلام عرض می‌کنم و حلول سال جدید را تبریک می‌گویم. صمیمانه آروز می‌کنم سال جدید برای یکایک اعضاء انجمن توأم با خیرات، برکات و موفقیت روزافزون باشد. امیدوارم در سال جدید شاهد توسعه دامنه فعالیتهای انجمن و همچنین ارتقاء سطح کیفی آنها باشیم. ما برآنیم تا به مدد الهی و به یمن مشارکت هرچه گسترده‌تر اعضاء محترم انجمن، از انجمن مطالعات برنامه درسی، نهادی پیشرو در عرصه توسعه دانش برنامه درسی در کشور و مؤثر در بهبود کیفیت نظام آموزشی بسازیم. اما بد نیست بدانید که:
نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن در تاریخ ۲۳/۱/۱۳۸۶ برگزار خواهد شد. در این جلسه قرار است علاوه بر تصویب نهایی برنامه راهبردی انجمن، به نقد و ارزیابی فعالیتهای سال ۸۵ پرداخته و با بصیرت نسبت به ضعفها و قوتها به تدوین برنامه سال ۸۶ بپردازیم. ان‌شاءالله پس از تشکیل این جلسه اخبار مربوطه را بلافاصله به آگاهی اعضاء محترم خواهیم رساند. ضمناً تا فرصت باقی است تقاضا می‌کنم چنانچه درباره برنامه راهبردی انجمن یا برنامه سال آینده نظری دارید با ما در میان بگذارید تا مورد استفاده قرار گیرد.

قرار است در نشست بعدی هیئت مدیره نیز که تاریخ آن هنوز تعیین نشده است به ارزیابی همایش ششم و تصمیم‌گیری درباره موضوع همایش هفتم بپردازیم. لذا بازهم از اعضاء انجمن دعوت می‌نمایم تا همت کنند و از طریق انعکاس نظرات خود، ما را در اتخاذ تصمیمات مناسب‌تر یاری رسانند.

دکترمحمودمهرمحمدی

۲۰/۱/۸۶