دیجیتال مارکتینگ

خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ

امروزه استفاده از سامانه های نرم افزاری افزایش بسیار چشمگیری داشته اند، سامانه هایی که توانسته اند بسیاری از فرایند های سازمانی را سهولت بخشیده و هماهنگی و توازن میان درخواست ها و عملیات های کاربران را مرتفع سازند. استفاده از سامانه های نرم افزاری می تواند نقش مهمی در چابک سازی سازمان ها داشته و بسیاری از مراحل دست و پاگیر در اجرای پروسه های سازمانی را حذف کند. سامانه های نرم افزاری در دو گروه بندی کلی سامانه های تحت وب و سامانه های سیستمی طبقه بندی می شوند. این گروه بندی کلی براساس نیازهای سازمانی شکل گرفته و تدوین دقیق و مشخص چارت نیازها می تواند شکل دهنده هر یک از این گروه بندی ها باشد.

توسعه فرایند های سیستمی رادمان با بهره گیری از متخصصین مجرب در حوزه های مهندسی نرم افزار، برنامه نویسی تحت وب و سیستمی، مدیریت پروژه ، مدیریت اجرایی و مهندسی فن آوری اطلاعات، گام های مثبتی در تولید سامانه های نرم افزاری برداشته است، از برجسته ترین سامانه های نرم افزاری تولیدی توسط این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ

با بالا رفتن رقابت میان کسب و کارهای مختلف در دنیای امروزی، مدیران کسب و کار ها سعی در استفاده از انواع بازاریابی به منظور تبلیغ برند خود دارند. یکی از به روز ترین و محبوب ترین بازاریابی ها که هر روزه از سمت صاحبان برندها با استقبال بیشتری روبرو شده است، دیجیتال مارکتینگ می باشد. حوزه وسیعی از فعالیت ها که در راستای برند سازی و افزایش فروش شرکت ها انجام میگیرد. بی شک حضور درفضای دیجیتال و سرمایه گذاری در حوزه دیجیتال مارکتینگ نیازمند کسب دانش اولیه و تدوین استراتژی ورود و فعالیت در فضای دیجیتال است، در گام نخست استراتژی های ورود یا توسعه فضاهای دیجیتال کسب و کار آغاز شده و گام های بعدی نیز متناسب با استراتژی های بلند مدت و کوتاه مدت تدوین خواهد شد، ما در رادمان تلاش داریم تا در همه مراحل اجرایی دیجیتال مارکتینگ در کنار شما باشیم و همراه باشما به تحلیل بازخوردهای حضور در فضای مجازی را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

ما در توسعه فرایند های سیستمی رادمان تلاش داریم با بهره گیری از نیروهای متخصص و کار آزموده و آشنا با بخش های مختلف از حوزه های فعالیت دیجیتال مارکتینگ، در زمان ارائه خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ، خدمات کاملی را به متقاضیان ارائه دهیم. حوزه های فعالیتی رادمان در فضای دیجیتال را می توانید در بخش مربوط به معرفی خدمات دیجیتال مارکتینگ رادمان دیدن کنید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ
طراحی وب سایت

طراحی وب سایت 

وب سایت ها برخلاف تصورات عام تنها ویترینی از کسب و کار نیستند، بلکه به عنوان مهمترین بستر در فضای مجازی در هر کسب و کار محسوب می شود. از این رو به عنوان یکی از مهم ترین ارکان بازاریابی دیجیتال داشتن وب سایت خلاقانه، کاربردی و جامع می تواند نقش مهمی در موفقیت حضور کسب و کارها در فضای دیجیتال داشته باشد. شرکت های زیادی در حوزه طراحی وب سایت فعال بوده و خدمات متنوعی ارائه میکنند. درک صحیح از نیازهای کسب و کار با توجه به حوزه تجاری و رقبا می تواند منجر به موفقیت در طراحی شود، از این رو در گام نخست با بررسی نیازمندی ها نقشه جامع طراحی سایت ایجاد شده و با بهره گیری از متخصصیین و برنامه نویسان اجرای وب سایت انجام می شود.

ما در توسعه فرایند های سیستمی رادمان تلاش داریم با مستند سازی نیازمندی ها ، مناسب ترین بستر نرم افزاری مورد نیاز وب سایت را با توجه به چشم اندازهای آتی کسب و کار برای طراحی وب سایت انتخاب کنیم.  متناسب  با  کاربری وب سایت ، نیازمندی ها  شامل انتخاب پلتفورم های برنامه نویسی سمت سرور، بهره گیری از بسترهای مدیریت محتوایی(CMS)، انتخاب کارآمد ترین روش اجرایی رابط کاربری و طراحی ساختار کلی نمایه تعریف شده و بستر آماده بارگذاری در فضای وب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه خدمات طراحی وب سایت، با ما همراه باشید.

خدمات مدیریت محتوا و وب سایت 

عموما مدیریت وب سایت از معضلات شرکت ها و سازمان های رو به رشد تلقی می شود. این چالش در دو گام میتواند مورد توجه قرار گیرد. گام نخست پشتیبانی فنی و نرم افزاری وب سایت بوده که  با هدف پایدار سازی وب سایت انجام می گیرد و ارائه خدمات هاستینگ و دامنه در این بخش از فعالیت ها گنجانده می شود،  گام دوم تولید و مدیریت محتوا با هدف جذب مخاطب برای وب سایت می باشد.  در راستای بهبود جایگاه وب سایت و همچنین جذب مخاطب از طریق تولید محتوا روند محبوب سازی دیجیتال انجام پذیرد. در دسته بندی های کلی وب سایت، محتوا به دو دسته عمومی و آموزشی تقسیم شده است، با تبدیل این دسته بندی ها به دو زیر مجموعه محتوای دارای مخاطب عام و محتوای دارای مخاطب خاص می توان به خوبی با محتوا نویسی مناسب و با توجه به کلمات کلیدی هدف نسبت به جذب مخاطب اقدام نمود.

تولید محتوا می تواند به عنوان یکی از کاربردی ترین روش های جذب مخاطب واقعی برای وب سایت تلقی گردد. با تمرکز بر روی کلید واژه ها براساس اولویت ها و سئو محتوا قادر خواهیم بود بهترین بازخورد در این بخش را داشته باشیم. این محتوای تولید شده می بایست یونیک و با توجه به اصول صحیح نگارش تدوین و چیدمان شوند. برنامه تولید و انتشار محتوا به صورت محتوای متنی، گزارش، محتوای خبری، پادکست و محتوای ویدویی خواهد بود، متناسب با درخواست سازمان ها و شرکت های مختلف خدمات این فاز می تواند کاملا متفاوت باشد.

مدیریت محتوا و مدیریت وب سایت
تبلیغات دیجیتال

تبلیغات انلاین 

تبلیغات آنلاین و تحت وب بخش مهمی از فعالیت های برندینگ دیجیتال به شمار میرود. این بخش از فعالیت ها گستردگی زیادی داشته و متناسب با جایگاه وب سایت در هر بازه زمانی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد، در این میان تبلیغات کلیکی گوگل می تواند به عنوان راهکاری زود بازده، با هدف گذاری افزایش فروش و همچنین برند سازی دیجیتال انجام گیرد. می توان با برنامه ریزی دقیق و با توجه به آنالیز کلید واژه های با میزان جستجوی بیشتر، از این فرصت تبلیغاتی بهره برداری مناسب را داشت. تبلیغات بنری از دیگر فعالیت هایی است که میتوان از طریق وب سایت های شناخته شده در این حوزه انجام داد، راه اندازی کمپین های دیجیتال نیز در زمان مناسب می تواند منجر به اثر بخشی بیشتر فعالیت ها گردد. این بخش از فعالیت ها در صورتی که در زمان مناسب برنامه ریزی و اجرا شوند می توانند علاوه برا افزایش فرصت های فروش نقش مهمی در محبوب سازی وب سایت داشته باشند. از آنجایی که این فعالیت ها در گروه فعالیت های مکمل در دیجیتال مارکتینگ و راهکارهای اثرگذار بر فروش محسوب می شوند. لازم است تا برای افزایش میزان نفوذ برند به این بخش از تبلیغات در زمان و مکان  لازم توجه کافی صورت گیرد. خدمات رادمان در این حوزه به صورت پکیج در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سئو بهینه سازی وب سایت 

افزایش ضریب نفوذ اینترنت و در دسترس بودن آن تا حد زیادی روش های بازاریابی و فروش را تحت تاثیر خود قرار داده است. از این رو  کاربران زیادی برای کسب اطلاعات و خرید محصول و دریافت خدمات از طریق اینترنت اقدام می کنند. موتور های جستجو به عنوان اصلی ترین مرجع کاربران برای جستجو در فضای اینترنت شناخته شده و بخش عمده ای از ترافیک ورودی به یک وب سایت از طریق موتور های جستجویی شبیه گوگل خواهد بود.  سئو یا بهینه سازی وب سایت که گاها نیز خدمات بازاریابی موتورهای جستجو نامیده می شود، مجموعه فرایند هایی نامیده میشود که با انجام آن ها وب سایت می تواند در صدر نتایج جستجو قرار  گیرد. با بهینه سازی وب سایت میتوان ترافیکی کاملا اورگانیک و هدفمند برای وب سایت ایجاد کرد و در نتیجه مخاطبان هدف خودر را جذب کرد، این موضوع در صورت تامین نیازهای کاربران و توجه به خواسته های آن ها می تواند منجر به افزایش میزان فروش شود و کسب و کار را رونق بخشد.

ما در رادمان با بهره گیری از نیروهای متخصص در حوزه بازاریابی موتور های جستجو و با استفاده از متد های روز دنیا در این حوزه فرایند بهینه سازی وب سایت را دنبال می کنیم. تحلیل وب سایت، تحلیل کلمات کلیدی، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی سئو ، تدوین استراتژی تولید محتوا از جمله مقدمات اجرای پروژه های سئو در رادمان است. با اجرای پروژه، گزارش های منظم ماهانه از عملکرد و عارضه یابی از فعالیت ها عواملی است که تضمین کننده موفقیت در فعالیت های سئو توسط رادمان هستند.

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو
بازاریابی شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی 

رسانه ها و شبکه های اجتماعی امروزه نقش پر رنگی در محبوبیت برند ها در فضای مجازی دارند و فعالیت های موسوم به بازاریابی شبکه های اجتماعی در گروه فعالیت های دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد. با فعالیت برنامه ریزی شده و مدون در رسانه ها و شبکه های اجتماعی می توان حجم زیادی از مخاطبان را جذب کرده و به کسب و کار ها رونق بخشید. در نگاه اول بسیاری از تحلیل گران و مدیران فروش اعتقاد دارند که بازاریابی شبکه های اجتماعی نمیتواند کانال فروش مستقیم ایجاد کند، اما توجه به این موضوع ضروری است که شبکه ها و رسانه های موسوم به شبکه های اجتماعی می توانند به ابزاری برای فروش بیشتر و برند سازی بدل شوند.

اینستاگرام و تلگرام به عنوان مطرح ترین رسانه های اجتماعی و همچنین شبکه های اجتماعی از قبیل لینکدین، توئیتر، پینترنست، فیس بوک و … اثر بخش ترین و شناخته شده ترین شبکه های اجتماعی هستند که می توانند در پلن های دیجیتال مارکتینگ گنجانده شوند. ما در توسعه فرایند های سیستمی رادمان بنابر درخواست های دریافتی از سوی مخاطبان این مجموعه قابلیت اجرای پلن های مختلفی از فعالیت ها در حوزه مدیریت شبکه های اجتماعی را دارا هستیم، می توانید با پلن های ما آشنا شده و از طریق آن ها با ما در ارتباط باشید.

کمپین های ایمیل مارکتینگ 

تبلیغات ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از پر چالش ترین انواع تبلیغات محسوب می شود. این نوع از تبلیغات همواره در معرض انبوه انتقادات قرار داشته اند، اما همواره به عنوان یکی از روش های بسیار تاثیر گذار در بازاریابی انلاین شناخته شده است. با وجود ایمیل‌های اسپم، همچنان ایمیل‌های پرمحتوایی هستند که در مسیر مشتری‌مداری و افزایش فروش ارسال می‌شوند و واقعا برای دریافت‌کنندگان مفید هستند. از این رو تدوین سناریو های خلاقانه و طراحی های مناسب می تواند موجب علاقه مندی افراد و سازمان ها به دریافت ایمیل از سوی شما باشد.

ما در رادمان قادر به تدوین ، طراحی و اجرای سناریو های تبلیغاتی ایمیل مارکتینگ با نرخ بازگشت هزبنه بالا بوده و از بستر هایی استفاده میکنیم تا ارسال ایمیل با بیشترین تحویل در صندوق دریافت انجام پذیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما در ارتباط باشید.

ایمیل مارکتینگ