سی و نهمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اخبار هیئت مدیره

سی و نهمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

سی و نهمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با حضور دکتر مهرمحمدی، دکتر نیکنام، دکتر کرمی، دکتر جمالدینی، ، دکتر رفیعی، دکتر خسروی، دکتر آیتی، دکتر احمدی، دکتر عراقیه، دکتر حکیم زاده و دکتر خزائی ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی_برخط تشکیل شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ در این جلسه مرور مصوبات گذشته و بررسی آیین‌نامه انجمن برای کرسی‌های نظریه‌پردازی در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نامه‌ای به وزارت آموزش و پرورش مبنی بر همکاری با انجمن، تهیه و ارسال نامه درخواست انجمن از سازمان پژوهش در حمایت از همایش نوزدهم با عنوان «برنامه درسی و مسئولیت اجتماعی» و هماهنگی جهت برگزاری نشست نقد کتاب مساله مدرسه در تاریخ ۲۷ دی ماه از جمله تصمیمات اتخاذشده در این جلسه بود.

تهیه آیین‌نامه اصلاح شده کرسی‌های نظریه پردازی انجمن و برگزاری نشست‌های کرسی های نظریه پردازی با همکاری و هماهنگی با کمیسیون یا سیگ مربوطه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه همچنین مصوب شد که شورای کرسی ها مرکب از مسئول کمیسیون سیگ‌ها، مسئول کمیسیون نقد و ارزیابی، رئیس انجمن، دبیر شورا، و سه عضو هیئت علمی که به تایید و تصویب هیات مدیره برسد، باشد. و انتخاب سه نفر منتخب برای عضویت در شورای کرسی ها در دستور کار قرار گیرد. رایزنی با شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تعداد اعضای هیات علمی فعال در شورای کرسی‌ها نیز از دیگر تصمیمات انجمن در جلسه سی و نهم بود.