چهل و نهمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اخبار هیئت مدیره

چهل و نهمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

چهل و نهمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با حضور آقای دکتر مهرمحمدی، خانم دکتر کشتی آرای، آقای دکتر کرمی، آقای دکتر جمالدینی، آقای دکتر آیتی، خانم دکتر رفیعی، آقای دکتر عراقیه، خانم دکتر خزائی، خانم دکتر اسلامیان، خانم دکتر احمدی و آقای دکتر خسروی ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی_برخط تشکیل شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ در این جلسه برنامه ریزی برای طراحی و اجرای رویداد هفته آموزش در ایام گرامیداشت مقام معلم برای سال آینده و برنامه ریزی برای نکوداشت و تقدیر از پیشکسوتان حوزه تعلیم و تربیت در دستور کار قرار گرفت.

ابلاغ و صدور حکم برای دکتر حسن ملکی به عنوان دبیر همایش بیستم پس از دریافت پاسخ مثبت رسمی از سوی دانشگاه علامه طباطبایی و تهیه تفاهم‌نامه انجمن برای همایش‌ها در کمیسیون پژوهش از جمله تصمیمات اتخاذ شده جلسه چهل و نهم انجمن بود.

سخنرانی آقای دکتر مهرمحمدی، آقای دکتر عراقیه، آقای دکتر تقی پورظهیر و آقای دکتر فتحی واجارگاه از طرف انجمن در مراسم بزرگداشت دکتر حسن شعبانی که سوم خرداد ماه ساعت ۱۷ در خانه اندیشمندان برگزار خواهد شد از دیگر تصمیمات انجمن بود.

برگزاری نشست با کمیته معلمان و مسئولان آموزش و پرورش در نیمه دوم خرداد ماه، اتخاذ تصمیم نهایی در خصوص چگونگی اجرای رویداد هفته آموزش در ایام گرامیداشت مقام معلم برای سال آینده پس از ارائه گزارشی از جشنواره آموزش علوم پزشکی و ارائه پیش نویس آئین نامه باشگاه مفاخر و پیشکسوتان رشته از تصمیمات مهم دیگر بود.

در این جلسه مقرر شد نامه‌ای از جانب انجمن به دانشگاه مازندران برای برگزاری سومین همایش اشتغال و برنامه درسی ارسال شود. همچنین مصوب شد تا گزارشی از وضعیت فعالیت شعبه‌هایی که تاکنون مجوز گرفته‌اند تهیه شود و اطلاع‌رسانی برای ایجاد شعبه در استان های متقاضی شعبه صورت گیرد.