نود و یکمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اخبار هیئت مدیره

نود و یکمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

نود و یکمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با حضور آقای دکتر کرمی، خانم دکتر کشتی آرای، آقای دکتر مهرمحمدی،  خانم دکتر نیک نام،  خانم دکتر رفیعی، آقای دکتر حاتمی، آقای دکتر خسروی، آقای دکتر صادق زاده، خانم دکتر اسلامیان  ۲۹ مرداد سال ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی_برخط تشکیل شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ در این جلسه برنامه ریزی امور مربوط به همایش بیستم، مرجعیت علمی (آکادمیک) انجمن، بررسی درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی مبنی بر حمایت انجمن از همایش «رهیافت های نوین برنامه درسی ملی در زیست‌بوم جدید» در دستور کار قرار گرفت.

در راستای دستور اول جلسه بر کار رسانه ای خوب برای تبلیغ همایش بیستم، فعال سازی تیم دانشجویی به منظور کمک به کمیته اجرایی همایش، برگزاری نمایشگاه عکس جنب همایش، چاپ مقالات منتخب همایش در فصلنامه انجمن، نهایی نمودن سخنرانی ها، پنل­ ها و پیش نشست‌ها در کمیته علمی، تهیه فایل­های ویدئویی از اعضای کمیته علمی، صاحبنظران، معلمان و به حاشیه رانده شدگان (با کمک فصلنامه خبری انجمن و استفاده از ظرفیت آن) و ورود جدی کمیته مرکزی معلمان انجمن در همایش تاکید شد.

در راستای دستور دوم جلسه، آقای دکتر مهرمحمدی بر نقش دیدبانی انجمن در حوزه تخصصی تاکید کردند و با توجه به نظرات متتوع و مختلف و موافق و مخالف اعضای هیئت مدیره، مقرر شد این پیشنهاد بار دیگر بررسی و در یک یا دو نشست با جامعه علمی مطرح شود و سپس به کمیسیون انجمن های علمی پیشنهاد شود. همچنین تاکید شد تا شورای راهبری در این مورد تشکیل شود.

در راستای دستور سوم جلسه، هیات مدیره موافقت خود بر حمایت از همایش «رهیافت های نوین برنامه درسی ملی در زیست بوم جدید» با درج لگوی انجمن در پوستر همایش و معرفی خانم دکتر کشتی آرای و آقای دکتر خسروی به این همایش جهت سخنرانی در پنل تخصصی را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید