هشتاد و ششمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اخبار هیئت مدیره

هشتاد و ششمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

هشتاد و ششمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با حضور آقای دکتر کرمی، خانم دکتر کشتی آرای، خانم دکتر نیک نام، آقای دکتر جمالدینی، خانم دکتر رفیعی، آقای دکتر آیتی، آقای دکتر عصاره، خانم دکتر اسلامیان و آقای دکتر راد ۲۱ خرداد سال ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی_برخط تشکیل شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ در این جلسه بررسی درخواست نشریه پژوهش در مطالعات برنامه درسی مبنی بر حمایت انجمن از آن نشریه، بررسی نحوه اعطای جوایز علمی توسط انجمن و بررسی نحوه برگزاری نمایشگاه توسط انجمن در دستور کار قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه پیگیری مصوبات پیشین انجمن از جمله برگزاری همایش برنامه درسی و اشتغال و تهیه پوستر، فعال‌سازی سامانه پیامکی انجمن جهت اطلاع‌رسانی بهتر رویدادهای انجمن و برقرای ارتباط بهتر با اعضای انجمن، انتخابات شعبه استانی انجمن در چهار محال و بختیاری، اصلاح برخی از شیوه‌نامه‌های انجمن، اطلاع رسانی محتوای نشست برگزار شده در هفته آموزش و ثبت صاحب امتیازی مشترک نشریه پژوهش در برنامه درسی با دانشگاه شیراز مورد اشاره قرار گرفت.

در راستای دستور اول جلسه، اعضای هیئت مدیره با حمایت از نشریه پژوهش در مطالعات برنامه درسی موافقت کردند و مقرر شد نامه درخواست رسمی این نشریه از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه فرهنگیان برای انجمن ارسال شود تا تفاهم نامه همکاری با این نشریه به امضای طرفین برسد.

در راستای دستور دوم جلسه، هیئت مدیره بر تعیین گروه هدف، نگارش شیوه نامه اجرایی تاکید کردند و مقرر شد این دستور در جلسه بعدی نیز طرح و مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

دستور سوم نیز به دلیل کمبود زمان، به جلسه آتی موکول شد.