هشتاد و هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اخبار هیئت مدیره

هشتاد و هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

هشتاد و هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با حضور آقای دکتر کرمی، خانم دکتر کشتی آرای، آقای دکتر مهرمحمدی، خانم دکتر رفیعی، خانم دکتر خزایی، آقای دکتر آیتی، آقای دکتر خسروی، آقای دکتر سراجی، خانم دکتر کهندل و آقای دکتر مهدویان ۲۱ خرداد سال ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی_برخط تشکیل شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ در این جلسه ادامه بررسی نحوه اعطای جوایز علمی توسط انجمن، بررسی درخواست شعبه انجمن در استان خراسان رضوی مبنی بر برگزاری همایش استانی تحت عنوان «آموزش و پرورش ملی در مختصات بومی» و بازنگری اساسنامه انجمن در دستور کار قرار گرفت.

در راستای دستور اول جلسه، مصوب شد کمیته علمی همایش شعبه خراسان رضوی با نگاه ملی تشکیل و با معرفی دبیر علمی و اجرایی و صدور احکام آنها و ارتباط با سیگهای انجمن و مشارکت دادن آنها در همایش توسط خانم دکتر مرضیه کهندل انجام شود.

در راستای دستور دو جلسه، مقرر شد موضوع پایان نامه ها، مسابقات و نیز المپیاد در کمیسیون پژوهش انجمن طرح و مورد بررسی قرار گیرد و سپس نتیجه در هیات مدیره طرح شود.

در راستای دستور سوم جلسه، مصوب شد اساسنامه انجمن در کارگروه مربوطه با دقت بررسی و  نهایی شود و پس از آن در هیات مدیره ارائه گردد. همچنین با توجه به اهمیت موضوع، از نظرات روسای قبلی انجمن(دکتر علی عسگری، دکتر جوادی پور، دکتر عصاره و دکتر مهرمحمدی) در کارگروه بازنگری اساسنامه استفاده شود و برای بررسی موضوع در کارگروه، جلسات منظمی پیش بینی شود تا موارد نهایی شوند.