جلسه بیست و چهارم هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اخبار هیئت مدیره

جلسه بیست و چهارم هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

 

بیست و چهارمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با حضور دکتر کشتی آرای، دکتر کرمی، دکتر جمالدینی، دکتر نیک‌نام، دکتر رفیعی، دکتر عراقیه، دکتر خزائی، دکتر شریفیان، دکترخسروی و دکتر زرقانی، ۱۴ شهریورماه سال ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی_برخط تشکیل شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ در این جلسه مرور و پیگیری مصوبات گذشته، بررسی طرح عضوگیری و توسعه مشارکت اعضا در دستور کار قرار گرفت. در ابتدای جلسه، مرور و پیگیری مصوبات گذشته، انجام شد. برگزاری نشست دوم کنشگری در اشتغال دانش آموختگان در مهرماه که با دعوت از دانشجویان و دانش آموختگان علاقه‌مند از دانشگاه های مختلف کشور انجام خواهد شد؛ برگزاری نشست آموزش ترکیبی در اواخر شهریورماه و برگزاری دومین نشست زنده ( لایو) ارائه گزارش عملکرد اعضای هیات مدیره و ارتباط با مخاطبان در ۱۲ مهرماه، از نتایج این پیگیری بود.

در ادامه، خانم دکتر رفیعی به ارائه توضیحاتی از پیشنهادهای خود در خصوص عضوگیری و توسعه مشارکت اعضا پرداختند و اعضا ضمن تقدیر از تلاش ایشان، نظرات تکمیلی خود را بیان نمودند. دریافت حق عضویت منظم از تمامی اعضا، فعالان و مسئولان در انجمن و اطلاع رسانی در خصوص اتمام مدت اعتبار عضویت به آن‌ها، برنامه‌ریزی برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان و اعضا به منظور حصول شناخت از اطلاعات جمعیت شناختی، توانمندی های آن ها، برقراری ارتباط و ارائه خدمات متقابل انجمن و دیگر انجمن‌های علمی و استفاده از هولوگرام در طراحی کارت عضویت از جمله نظرات بیان شده توسط اعضای حاضر در جلسه بود. مقرر شد تا خانم دکتر رفیعی مسئولیت اجرایی کردن این طرح را با بهره گیری از کمک و ظرفیت های دبیرخانه عهده‌دار شوند.