سی‌ و یکمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اخبار هیئت مدیره

سی‌ و یکمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

 

سی و یکمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با حضور دکتر مهرمحمدی، دکتر کشتی آرای، دکتر کرمی، دکتر نیک‌نام، دکتر جمالدینی، دکتر رفیعی، دکتر عراقیه، دکتر خزائی، دکتر خسروی و دکتر زرقانی ۹ آبان سال ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی_برخط تشکیل شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ در این جلسه پیگیری مصوبات پیشین، بررسی گزینه‌های واجد شرایط برای معرفی نامزدی جایزه به انجمن ترویج علم، ارائه گزارشی از فرایند ثبت صورت جلسات تغییرات هیات مدیره انجمن در سامانه ثبت شرکت‌ها و ارائه انتظارات انجمن در ادامه همکاری با نشریه «تدریس‌پژوهی» با حضور سردبیر محترم آقای دکتر سلیمی در دستور کار قرار گرفت.

در ابتدای جلسه پیگیری مصوبات جلسه قبل انجام شد. دریافت گزارش ارزیابی سالانه مجله آموزش محیط زیست و ارائه بدیل‌­های دیگری برای پوشش بند پرداخت مالی موجود در متن تفاهم‌نامه؛ و نیز دعوت از مدعوین جدید برای حضور در جلسات هیات مدیره به عنوان جایگزین مدعوینی که امکان حضور در جلسات ندارند و نیز اعلام قاعده و انتظار حضور حداقل یک نوبت در هر فصل از هر مدعو در جلسات هیات مدیره که در صورت نقض آن، به معنای عدم تمایل مدعو محترم به ادامه حضور در جلسات تعبیر شود، از نتایج این پیگیری بود. در ارتباط با شناسایی افراد واجد شرایط برای معرفی نامزدی جایزه انجمن ترویج علم، مقرر شد ابتدا ملاک‌­های ترویج علم در اختیار اعضای هیات مدیره قرار بگیرد تا افراد واجد این ملاک‌ها بهتر شناسایی شوند.

در ادامه جلسه، با ارائه گزارشی که توسط آقای دکتر کرمی و خانم دکتر زرقانی انجام شد، اعضا در جریان چالش­‌ها و مشکلات انجمن در فرآیند ثبت صورت جلسات در سامانه ثبت شرکت­‌ها قرار گرفته و موافقت خود را با ادامه فرآیند کنونی و راه حل پیشنهادی در نظر گرفته شده اعلام کردند. در پایان جلسه نیز ابتدا آقای دکتر سلیمی، گزارشی از  اقدامات و فعالیت­‌های خود برای سامان بخشی به نشریه “تدریس‌پژوهی” ارائه دادند و سپس هر یک از اعضا ضمن تقدیر از تلاش­‌های صورت گرفته، به طرح انتظارات و پیشنهادهای خود برای کیفیت بخشی بیشتر به نشریه پرداختند.