همایش هفدهم انجمن مطالعات

فراخوان دریافت مقالات هفدهمین همایش انجمن مطالعات درسی

همایش های گذشته
برنامه درسی دوره ابتدایی: چالش ها و چشم اندازهای ایرانی، جهانی

عنوان همایش

هفدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با عنوان “برنامه درسی دوره ابتدایی: چالش ها و چشم اندازهای ایرانی، جهانی” به همراه برنامه های متنوع در تاریخ ۷ و ۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ با همکاری دانشگاه تهران، در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

محور های همایش

۱- سیاست گذاری ( اسناد برنامه درسی، ساختار دوره ابتدایی، طراحی برنامه درسی، ارزشیابی ، تغییر و نوآوری)

۲- محتوای حوزه های یادگیری و انطباق آن با مراحل رشد (دینی، قرآن، فارسی، هنر، تربیت بدنی، کار و فن¬آوری، مطالعات اجتماعی، ریاضی، علوم)

۳- موضوعات خاص و حوزه های مغفول (تربیت جنسی، تربیت اخلاقی، آموزش مهارت¬های تفکر، آموزش چندفرهنگی، مهارت آموزی، طرح ها، آموزش بهداشت و ایمنی و…)

۴- تکالیف یادگیری خارج از مدرسه دانش آموزان (مشق شب، پیک نوروزی، دست سازه ها و…)

۵- عدالت آموزشی و فرصت های یادگیری (یادگیرندگان: با نیازهای ویژه، عشایر، چندپایگی، دو زبانگی، بازماندگان از تحصیل، آموزش کودکان کار و خیابان و …)

۶- محیط¬ها، منابع و مواد یادگیری (بازی و یادگیری، رسانه های آموزشی، تولید محتوای الکترونیکی، شبکه های اجتماعی مجازی، و …)

۷- سنجش و ارزشیابی ( ارزشیابی توصیفی، آزمون های بین المللی :« تیمز، پرلز ، سایت و ….)

۸- آموزش و بهسازی معلم (آموزش پیش از خدمت ، حین خدمت و بعد از خدمت، تجارب زیسته معلمان)

۹- شرکای برنامه درسی (والدین، سازمان ها، نهادها، مدارس نوظهور و…)

زمانبندی همایش

 ارسال مقاله کامل ۳۰ ابان

اعلام نتایج چکیده ۱۵ مهر

مهلت ارسال چکیده ۳۱ شهریور

برگزاری ۷ و ۸ اسفنده ماه ۱۳۹۸

اعلام نتایج مقاله کامل ۳۰ اذر

محل برگزاری همایش

دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، خیابان جلال آل احمد، خیابان دکتر کاردان، سالن کوثر

هزینه ثبت نام در کنفرانس

۸۰٫۰۰۰ تومان

صدور گواهی حضور

ارائه شفاهی مقاله

دانشجویان و دانش آموختگان

۱۵۰٫۰۰۰ تومان

اعضای هیات علمی

۲۵۰٫۰۰۰ تومان

ارائه به صورت پوستر

دانشجویان و دانش آموختگان عضو انجمن

۱۰۰٫۰۰۰ تومان

اعضای هیات علمی

۱۲۰٫۰۰۰ تومان

۸۰٫۰۰۰ تومان

صرفا چاپ در مجموعه مقالات همایش

مبالغ ذکر شده برای نفر اول بوده و سایر افراد در صورت درخواست دریافت گواهینامه ارائه شفاهی و پوستر، می بایست هزینه مجزا پرداخت شود.

اعضای محترم انجمن مطالعات درسی  می توانند از تخفیف سی درصدی این همایش برخوردار گردند.

اطلاعات تکمیلی

فرم درخواست برگزاری کارگاه در هفدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اساتید و اعضا محترم هیات های علمی و متخصصین حوزه های مرتبط با هفدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، می توانند از طریق تکمیل فرم مربوط به درخواست برگزاری کارگاه درخواست های خود را برای هیات اجرایی همایش ارسال کنند.

ارسال درخواست ها می بایست به آدرس ایمیل [email protected] باشد.

بدیهی است در صورت موافقت با برگزاری کارگاه اطلاع رسانی های لازم در این خصوص انجام شده و همکاری های لازم جهت برگزاری هر چه بهتر کارگاه ها انجام خواهد گرفت .

28 پاسخ در “فراخوان دریافت مقالات هفدهمین همایش انجمن مطالعات درسی

    1. با سلام و عرض ادب
      برای ارسال چکیده مقاله باید ابتدا در سیستم مدیریت کنفرانس عضو شده و اطلاعات مربوط به مشخصات هویتی را وارد کرده و پس از طی مرحله احراز هویت قادر به بارگذاری چکیده خواهید بود. ارسال چکیده می تواند به صورت فارسی و انگلیسی باشد.

  1. سلام خسته نباشید
    پس از عضو شدن در سیستم …فقط یک نفر میتواند چکیده را ارسال کنند .اگر مقاله دارای چند نفر نویسنده باشد .در کجا باید اسامی نویسندگان را وارد کرد ؟

    1. سلام در سامانه جایگاهی وجود دارد به عنوان تعیین نویسنده برای مقالات که از اون بخش می توان چند نویسندگی رو تعریف کرد.

    1. بله این قابلیت نیز در سامانه وجود دارد که تلاش میکنیم یه فایل راهنمای برای این موارد اماده سازی کنیم و در سایت قرار بدیم برای مطالعه بیشتر شم دوستان عزیز

  2. با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید من میخام مقاله بفرستم و شرایط پذیرش مقاله و طرز نگارش مقاله در داخل سایت پیدا نمیکنم لطفا راهنمایی بفرمایید

  3. با سلام و خداقوت خدمت ادمین محترم
    ثبت نهایی اطلاعات در سامانه و ارسال نام کاربری و رمز عبور به gmail چقدر طول میکشه؟

    1. نام کاربری که کد ملی دوستان هست و کلمه عبور هم براتون ایمیل میشه چون باید مدیر سیستم اطلاعات رو بررسی کنه نهایتا چند ساعته بعد ارسال میشه . اما در نظر داشته باشید که پوشه اسپم ایمیلتون رو هم بررسی کنید .

        1. اگر در همایش به عنوان ارسال کننده مقاله و مقالات پذیرفته شده حضور داشته باشید. گواهی مربوط به پذیرش برای شما ارسال خواهد شد. در غیر این صورت اگر ثبت نام در راستای گواهی حضور باشد، حضور الزامی است

          1. سلام وقت بخیر
            بعد از اتمام زمان مهلت ارسال چکیده ، چکیده ها برای داوری ارسال می شوند. میتوانید نتایج از پذیریش یا عدم پذیرش مقالات خود ، از طریق وب سایت مدیریت همایش، ایمیل و همچنین پیامک مطلع شوید

  4. سلام و احترام
    ضمن تشکر از شما ببخشید اگر کسی نتواند در همایش شرکت کند در صورت تایید مقاله برای او گواهی ایمیل می شود؟
    ممنون

    1. فکر میکنم مناسب ترین پاسخ برای شما رو بتونیم این گونه داشته باشیم. که امسال نسخه دیجیتال کتاب همایش در اختیار همه قرار میگیرد و مشکلی در این باره وجود ندارد .

  5. سلام! بعد از پذیرش چکیده مقاله، اصل مقاله رو از کدوم قسمت سایت باید باگذاری کرد؟ فعلا هیچ جایی برای بارگذاریش پیدا نمی کنم.

    1. سلام وقت شما بخیر در گام نخست چکیده ها مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و در صورت تایید چکیده امکان بارگذاری مقاله فراهم خواهد شد. زمان آغاز بارگذاری کلیت مقاله بعد از اتمام زمان ارسال چکیده و شروع فرایند داوری ها خواهد بود.

  6. سلام؛ وقت بخیر!
    من در آخرین روزهای مهلت ارسال (۳۱ مرداد) ، چکیده مقاله را ارسال کردم و متأسفانه نویسنده‌ی دوم مقاله،‌ امکان ثبت نام نداشت و مقاله تنها به اسم من (برای از دست ندادن فرصت ارسال مقاله) ارسال شده است.
    الان برای اضافه کردن و تصحیح اسامی نویسندگان چه کار باید کرد؟ ظاهراً چون مقاله به دبیرخانه ارسال شده، امکان ویرایش را برداشته‌اید.

    1. سلام و وقت شما بخیر
      مهلت ارسال مقاله از ۳۱ مرداد تا ۳۱ شهریور تمدید شده و دوستان میتونن از طریق سامانه مدیریت همایش ثبت نام خودشون رو انجام بدن .
      شما در قسمت مدیریت مقالات میتونید ایشون رو به لیست نویسنده ها اضافه بفرمایید. در صورت راهنمایی میتونید پیغام بگذارید تا مشکلتون حل شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *