جلسه دوم هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اخبار هیئت مدیره

جلسه دوم هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

 

دومین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با حضور دکتر مهرمحمدی، دکتر کشتی آرای، دکتر نیک‌نام، دکتر جمال‌الدینی و دکتر کرمی، ۲ اسفند سال ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی_برخط تشکیل شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ در این جلسه گزارش پیشرفت همایش هجدهم انجمن، مدیریت فضای مجازی انجمن، نحوه اعلام نتایج انتخابات هیئت مدیره و مشارکت اساتید و متخصصان برنامه درسی در جلسات هیئت مدیره در دستور کار قرار گرفت.

ارائه گزارشی از توافقات به عمل آمده با انجمن درباره هزینه و درآمدهای حاصل از همایش توسط دبیر همایش در جلسه آینده، دعوت از آقای دکتر سراجی به عنوان متخصص در حوزه فضای مجازی انجمن، به بحث گذاشتن جزییات تولید خبر و نظارت بر این بخش در جلسات آتی پس از دریافت دیدگاه‌ها و تجربیات دکتر صفایی موحد که مسئولیت این کمیسیون تازه تاسیس را در دوره گذشته بر عهده داشتند، بحث در خصوص نحوه اطلاع‌رسانی نتایج انتخابات انجمن و تصویب قالب پیوست (پیوست ۲)، پیشنهاد دادن ۵ نفر توسط هر یک از اعضا در گروه واتس‌آپی با ذکر دلایل مختصر برای رای‌گیری از میان آن‌ها از جمله مصوبات این جلسه بود.

بحث در مورد برگزاری همایش هجدهم و واگذاری مسئولیت برگزاری همایش به یکی از دانشگاه‌های شهید چمران اهواز، شیراز و تبریز ( با تاکید بر دانشگاه شهید چمران اهواز با توجه به نداشتن سابقه برگزاری همایش) و رایزنی رئیس انجمن در این زمینه نیز از دیگر موارد مورد بحث در جلسه دوم انجمن بود. در ضمن مقرر شد برگه اعلام داوطلبی برای برگزاری همایش توسط انجمن طراحی و در اختیار نمایندگان دانشگاه‌های طرف گفت‌وگو قرار داده شود.