شصت و یکمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اخبار هیئت مدیره

شصت و یکمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

شصت و یکمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با حضور آقای دکتر مهرمحمدی، آقای دکتر کرمی، خانم دکتر کشتی آرای، خانم دکتر نیکنام، خانم دکتر رفیعی، آقای دکتر عراقیه، آقای دکتر آیتی، خانم دکتر اسلامیان و آقای فلاحت داری ۲۷ شهریورماه سال ۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی_برخط تشکیل شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ در این جلسه مرور و پیگیری مصوبات پیشین و تقویت هویت رشته ای در دانشجویان مطالعات برنامه درسی در دستور کار قرار گرفت.

برگزاری رویدادی آموزشی به مناسبت سال تحصیلی جدید توسط کمیته معلمان، پیگیری برای برگزاری اولین نشست کمیته مرکزی معلمان در مهر ماه، پیگیری برای برگزاری بازدید از دفتر تالیف و برگزاری جلسه ای با حضور خانم دکتر رشیدی، مجری برنامه راهبردی و دبیران سیگ های انجمن به منظور کمک به تدوین برنامه راهبردی انجمن از جمله اقداماتی بود که در ابتدای جلسه به تصویب رسید.

در راستای دستور این جلسه؛ هیئت مدیره انجمن تاکید کردند باید فعالیت هایی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته برنامه درسی تدارک دید و تقویت هویت رشته­ ای و مهارت‌های حرفه­ ای دانشجویان به شکل گسترده ­تر در دستور کار انجمن قرار گیرد. در همین راستا؛ هیئت مدیره انجمن با برگزاری سلسله نشست‌هایی با افرادی که در رشته برنامه درسی تحصیل کرده اند و دارای تجارب ارزشمند و موفقی در زمینه های گوناگون هستند، موافقت نمودند.