فراخوان انجمن مطالعات برنامه درسی ایران جهت تاسیس شعب استان‌های فاقد شعبه

اخبار شعب استانی

فراخوان انجمن مطالعات برنامه درسی ایران جهت تاسیس شعب استانی این انجمن برای استان‌های فاقد شعبه

کمیسیون “توسعه و شعب استانی” انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، به منظور معرفی تخصص برنامه درسی به مخاطبان در سطح ملی، تشکیل شده است. هدف این کمیسیون توسعه فعالیت‌های انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در استان‌ها و نهادهای آموزشی مرتبط با امر برنامه‌ریزی درسی است.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران‌؛ در راستای سیاست‌های گسترش و معرفی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در سراسر کشور و مشارکت همه‌جانبه متخصصان برنامه درسی و آموزش، این انجمن جهت تاسیس شعب استانی خود فراخوان صادر کرد، از این رو از کلیه اعضای محترم انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در سراسر کشور به ویژه در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، خوزستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، البرز، قزوین، زنجان، سمنان و گلستان، دعوت به عمل می‌آید که در صورت تمایل به فعالیت در شعب استانی، برنامه‌ها و بیوگرافی خود را حداکثر در پنج صفحه به دبیرخانه انجمن (سرکار خانم دکتر زهرا اسلامیان) ارسال نمایند.

ارسال فایل به دبیرخانه انجمن با یکی از روش‌های زیر صورت گیرد:

۱- ارسال به شماره انجمن از طریق ایتا:
۰۹۰۱۶۹۶۱۸۰۲
۲-ارسال به ایمیل انجمن:
Info@icsa.org.ir

لازم به ذکر است پس از بررسی برنامه‌ها و رزومه افراد متقاضی از سوی هیئت مدیره انجمن، مجوز تاسیس شعبه انجمن در آن استان صادر خواهد شد.