فراخوان برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی همایش نوزدهم

همایش نوزدهم

فراخوان برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی همایش نوزدهم

کمیته علمی نوزدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با عنوان (برنامه درسی و مسئولیت اجتماعی) که در تاریخ‌های ۳ و۴ اسفند ۱۴۰۱ با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد، از پژوهشگران، معلمان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کشور برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی در حاشیه برنامه‌های همایش دعوت به عمل می‌آورد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل، عنوان کارگاه پیشنهادی، زمان مورد نیاز برای برگزاری کارگاه و همچنین مبلغ موردنظر برای ثبت‌نام شرکت‌کنندگان را همراه با فایل عکس، مشخصات و رزومه مجملی از پیشینه آموزشی و پژوهشی خود (حداکثر در یک صفحه) در دو قالب word و pdf ،به آدرس ایمیل دبیر علمی همایش( abdparsa@gmail.com) حداکثر تا تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ ارسال فرمایند.

?ضمن قدردانی از عزیزانی که با همکاری خود به کیفیت و غنای همایش می‌افزایند، به استحضار می‌رساند به دلیل محدودیت زمان همایش، بر اساس دریافت تقاضاها، نسبت به اولویت‌بندی کارگاه‌ها و تخصیص زمان به هر کارگاه اقدام خواهد شد. ترجیحا همه کارگاه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

? همچنین با توجه به درخواست همکاران گرامی و متقاضیان شرکت در همایش، برای تمدید مهلت ارسال مقالات، به اطلاع می‌رساند زمان ارسال چکیده تفصیلی تا تاریخ پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شد. با توجه به ضرورت بررسی مقالات دریافتی و داوری و اعلام نتایج در زمان‌ مناسب، از علاقه‌مندان به ارائه مقاله و شرکت در همایش تقاضا می‌شود در مهلت مقرر اقدام فرمایند.

? سایت همایش
www.scu-icsa19.ir