چهل و هشتمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اخبار هیئت مدیره

چهل و هشتمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

چهل و هشتمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با حضور آقای دکتر مهرمحمدی، خانم دکتر کشتی آرای، آقای دکتر کرمی، آقای دکتر جمالدینی، آقای دکتر آیتی، خانم دکتر رفیعی، آقای دکتر عراقیه،  خانم دکتر خزائی، آقای دکتر بهروزی، آقای دکتر یوسفی، آقای دکتر عربی، خانم دکتر زرقانی، خانم دکتر اسلامیان، و خانم دکتر احمدی ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی_برخط تشکیل شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ در این جلسه بررسی درخواست تأسیس شعبه انجمن مطالعات برنامه درسی در شهرهای بوشهر و شهر کرد در دستورکار قرار گرفت.

تصمیم برای برگزاری مراسم بزرگداشت دکتر حسن شعبانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی با مشارکت انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در تاریخ ۳ خرداد ماه به صورت حضوری، برنامه‌ریزی برای بزرگداشت پیشکسوتان رشته برنامه درسی و دیدار با آنها و همچنین تدارک برنامه‌هایی با استادان پیشکسوت به منظور استفاده از تجارب و دانش آنها از جمله تصمیمات اتخاذ شده انجمن در این جلسه بود.

در ادامه این جلسه، درخواست تأسیس شعبه انجمن مطالعات برنامه درسی در شهرهای بوشهر و شهر کرد به دقت مورد بررسی قرار گرفت و نظرات و نکات آقای دکتر یوسفی و آقای دکتر بهروزی به نمایندگی از شعبه بوشهر و آقای دکتر احمد عربی جونقانی به نمایندگی از شعبه شهر کرد در خصوص ضرورت و دلایل تاسیس این شعب به سمع و نظر هیئت مدیره انجمن رسید. اعضای هیئت مدیره ضمن اعلام خرسندی و موافقت با بیان نکاتی در این خصوص بر عضویت اعضای هیئت موسس شعبه های شهر کرد و بوشهر و رای‌دهندگان به آنها در انجمن تاکید کردند.