چهل و پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اخبار هیئت مدیره

چهل و پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

چهل و پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با حضور آقای دکتر مهرمحمدی، آقای دکتر کرمی، خانم دکتر کشتی‌آرای، خانم دکتر نیکنام، خانم دکتر خزائی، آقای دکتر آیتی، خانم دکتر احمدی، خانم دکتر رفیعی، آقای دکتر جمالدینی، آقای دکتر خسروی، آقای دکتر پارسا و خانم دکتر اسلامیان ۲۲ اسفند سال ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی_برخط تشکیل شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ در این جلسه مرور مصوبات پیشین، بررسی پیش‌نویس طرح مربوط به درآمدزایی توسط انجمن، بررسی درخواست همکاری نشریه «پژوهش­‌های کیفی در مطالعات برنامه درسی» از دانشگاه علامه طباطبایی و تقدیر از دبیر همایش نوزدهم انجمن در اهواز جناب آقای دکتر پارسا در دستور کار قرار گرفت.

پذیرش درخواست همکاری نشریه «پژوهش‌های کیفی در مطالعات برنامه درسی» دانشگاه علامه طباطبایی و تکمیل تفاهم‌نامه همکاری و امضای آن توسط انجمن و نشریه آن دانشگاه از جمله مصوبات جلسه چهل و پنجم هیئت مدیره انجمن بود.

همچنین در راستای مبحث درآمدزایی انجمن، مصوب شد کارگروهی ویژه برای تدوین سند درآمد زایی انجمن و تعیین شاخص­‌های آن با تاکید بر مشخص کردن میدان عمل درآمدزایی انجمن، هم‌راستایی شاخص‌ها با اهداف انجمن، درآمدزایی با توجه به نیاز جامعه، آسیب‌شناسی پروژه‌های درآمدزای ناموفق انجمن، شبکه‌سازی و ارتباط با اساتید برنامه درسی و دانشجویان آنها برای اطلاع‌رسانی موارد درآمدزا، تنوع‌بخشی حوزه‌های درآمدزا و… تشکیل شود.

در این جلسه تصمیم گرفته شد تا مصوبات عملی نشده انجمن شناسایی شوند و اعضای انجمن، پیگیر به نتیجه رساندن این مصوبات باشند.

در انتهای این جلسه از دکتر عبدالله پارسا، دبیر همایش نوزدهم انجمن با عنوان «برنامه درسی و مسئولیت اجتماعی» دانشگاه شهید چمران اهواز تقدیر به عمل آمد. ایشان نیز گزارشی از همایش نوزدهم ارائه و اشاره کردند که تنظیم گواهی مقالات مشارکت‌کنندگان در حال انجام است و برای آنان ایمیل خواهد شد؛ همچنین کتابچه همایش نیز به انجمن ارائه خواهد شد تا در سایت و کانال انجمن اطلاع‌رسانی شود.