وبلاگ رئیس انجمن در فرودین ماه ۸۷

کارگاه ها و دوره های آموزشی

بانام خدا

 دوستان و اعضاء محترم انجمن، سلام
به روزهای برگزاری همایش هفتم انجمن نزدیک می‌شویم. همایش‌های سالانه قطعاً نقطه عطف فعالیت‌های سالانه انجمن است. اغراق نیست اگر بگوئیم در مجموع هزاران نفر ساعت وقت صرف تدارک علمی و اجرائی هر یک از همایش‌ها می‌شود. تمام امید دست اندرکاران برگزاری همایش‌های سالانه این است که از این طریق در جهت بسط و توسعه دانش برنامه درسی و همچنین ارتقاء کیفیت نظام آموزشی کشور گامی برداشته شود. علاوه بر این اهداف، چنانکه نیک می‌دانید تشکیل این مجامع علمی محملی است برای رشد علمی و حرفه‌ای اعضاء انجمن و برخورداری آنان از هویت جمعی و تشکیلاتی.
 اهداف اخیر نیز در جهت توسعه یک حوزه تخصصی اهمیت کمتری از هدف نخست ندارند. لذا باید نسبت به شرکت، و آن‌هم از نوع شرکت فعال، در همایش‌ها اهتمام ویژه داشت و با حسن استفاده از فرصت، شبکه ارتباطات حرفه‌ای را تقویت نموده و گسترش داد. انتظار این است که هر یک از دوستانی که در معرض این فعالیت قرار می‌گیرند، دوستان دیگری را که احیاناً بی‌اطلاع مانده‌اند را مطلع و برای حضور در همایش تشویق نمایند.
ضمناً نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن در سال ۱۳۸۷ نیز در تاریخ ۲۲/۱/۸۷ تشکیل شد و طبق سنّت سنوات گذشته در این جلسه بسیار مهم، علاوه بر ارزیابی عملکرد کمیسیون‌های شش‌گانه انجمن در سال ۱۳۸۶، ارزشیابی عملکرد رئیس انجمن در این سال، برنامه و بودجه سال ۱۳۸۷ انجمن نیز به تصویب رسید. برنامه و بودجه سال ۱۳۸۷ قریباً از طریق سایت انجمن در معرض دید و قضاوت شما عزیزان قرار خواهد گرفت و مایه خوشنودی خواهد بود چنانچه نظرات و پیشنهادات خود را به ما منعکس نمائید. یقین داشته باشید که پیشنهادهای اصلاحی شما مورد توجه قرار خواهد گرفت. نتایج ارزشیابی از عملکرد کمیسیون‌ها و رئیس انجمن نیز قرار است حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه در قالب گزارش عملکرد انجمن در سال ۱۳۸۶ که توسط اینجانب تدوین می‌شود تهیه و باز هم از طریق سایت در دسترس علاقمندان به انجمن و حوزه مطالعات برنامه درسی قرار‌گیرد.
منتظر دیدار یکایک شما عزیزان در همایش هفتم هستیم.
دکتر محمود مهرمحمدی- رئیس انجمن مطالعات برنامه درسی ایران