شصت و دومین شماره از فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی منتشر شد .
فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شصت و دومین شماره(پاییز ۹۸) خود را به سردبیری دکتر نرگس کشتی آرای منتشر کرد. در این شماره از فصلنامه مقالات زیر منتشر شده است:
۱-تاریخنگاری تحول دانش معلمان طی چهار دهه اخیر
نسرین نصرتی؛ مصطفی قادری؛ فائزه ناطقی
۲-تبیین سازگاری و مسیر گذر چارچوب مطلوب عناصر برنامه درسی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی از ایدئولوژیهای برنامه درسی اسکایرو
احمد ملکی پور؛ سید محمد علی میر جلیلی؛ معصومه مقیمی فیروز آباد
۳-ارائه الگوی برنامه درسی مبتنی بر پرورش ذهنیت فلسفی در درس ریاضی دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن
آناهیتا بحرینی زاده؛ مریم سیف نراقی؛ عزت الله نادری
۴-تأثیر آموزش مبتنی بر مغز در میزان یادگیری و آمادگی زبانی نوآموزان دوره پیشدبستانی
رامین نوظهوری پهرآباد؛ اسکندر فتحی آذر؛ یوسف ادیب؛ حسن بافنده قراملکی
۵-سنجش رویکردهای غالب آموزش زبان؛ مطالعه برنامههای درسی آموزش زبان در دوره ابتدایی
آذر مرادیان؛ جمال سلیمی
۶-بررسی تطبیقی دیدگاه مونته سوری و لوریس مالاگاتسی درزمینه تربیت اوان کودکی
شهلا حسینی؛ محمدحسین حیدری؛ زهره سعادتمند
۷-الگوی تربیت اخلاقی در کتابهای هدیههای آسمان
احمد بنی اسدی؛ محمد حسنی
۸-تحلیل تکیهان کتب علوم دوره ابتدایی با روش سلوج و مک تیگو
سپیده پارسانیا؛ فیروز محمودی
۹-رابطه بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی و باورها و ارزشهای دانشآموزان با نگرش به درس ریاضی با تأکید بر نقش واسطهای فرهنگ مدرسه و فرایند آموزش ریاضی
علی نصرانی؛ بهرنگ اسماعیلی شاد؛ محبوبه سلیمان پور عمران
۱۰-طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران
عباس خضری؛ رحمت اله مرزوقی؛ جعفر جهانی؛ سید آیت اله رزمجو
۱۱-تاثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موجوار بر یادگیری و یادداری دانشجویان
سمیه عبدلی؛ محسن باقری؛ سعید موسوی پور
۱۲-تجارب زیسته دانشآموزان پایه ششم ابتدایی از درس مطالعات اجتماعی
ربابه رحیمی؛ رقیه وحدت؛ جواد کیهان
برای مطالعه این شماره از نشریه می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.