فراخوان همکاری با کمیسیون آموزش و پژوهش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

کمیسیون آموزش کمیسیون پژوهش کمیسیون ها و گروهای مطالعاتی کمیسیون‌ها

اعلام فراخوان انجمن مطالعات برنامه درسی ایران جهت مدیریت و مشارکت در کمیسیون های آموزش و پروژهش این انجمن

انجمن مطالعات برنامه درسی ایران فراخوان همکاری و مشارکت در کمیسیون های آموزش و پژوهش را در دستور کار خود قرار داده است . بنابراین از کلیه ی اعضای محترم انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در سراسر کشور جهت مدیریت و مشارکت در کمیسیون های آموزش و پژوهش دعوت به عمل می آید که در صورت تمایل به فعالیت در کمیسیون های مذکور برنامه ها و بیوگرافی خود را حداکثر در پنج صفحه به دبیرخانه انجمن سرکار خانم شهیدی به شماره ۰۹۳۹۴۷۲۸۵۳۷ ارسال فرمایند.

لازم به یادآوری است پس از بررسی برنامه ها و رزومه افراد متقاضی اعضای کمیسیون های مذکور انتخاب و احکام آنها صادر خواهد شد.

کمیسیون آموزش تا کنون چندین نشست و کارگاه آموزشی توسط اساتید برتر کشور برگزار کرده است. از جمله فعالیت های کمیسیون آموزش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران می توان از نشست علمی تخصصی گروه پژوهشی برنامه درسی پیش از دبستان، سمپوزیوم مشکلات درس و مدرسه، نقد و بررسی کتاب، کارگاه آموزشی آشنایی با رویکردها و روش های سنتز داده های کیفی نام برد. همچنین کمیسیون پژوهش نیز فعالیت هایی از قبیل شناسایی فرصت های پژوهشی بالفعل در کشور، بررسی وشناسایی موضوعات پژوهشی حایز الویت در حوزه برنامه درسی، شناسایی و معرفی پژوهشگران نمونه در حوزه برنامه درسی و ارتباط با مراکز علمی پژوهشی در جهت توسعه فعالیت های پزوهشی در حوزه برنامه درسی را دنبال میکند .

امید است که با همکاری اساتید و متخصصان حوزه تعلیم تربیت و به طور خاص برنامه درسی، کمیسیون های آموزش و پژوهش پویایی گذشته خود را تداوم بخشیده و همواره گام رو به جلو و در مسیر پیشرفت و تعالی کشور، بردارد.

نکته مهم: برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با موارد لازم برای تکمیل برنامه پیشنهادی و همچنین چگونگی ارائه بیوگرافی می توانید با دبیر خانه انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در ارتباط باشید. این واحد تلاش دارد تا اطلاعات کافی و لازم را در اختیار علاقه مندان به شرکت در فعالیت های انجمن قرار دهد.