فصلنامه مطالعات برنامه درسی پاییز ۹۹

انتشارات

فصلنامه مطالعات برنامه درسی ایران  دوره ۱۵، شماره ۵۸، پاییز ۱۳۹۹ ( با تمرکز بر معلمان )

در این شماره از فصلنامه مقالات زیر قابل دسترس خواهد بود . با ما همراه باشید.

 

  1. ظرفیت‎ها و ظرافت‎های تربیت معلم ایران

نعمت اله موسی پور

  1. ارزیابی وضعیت عنصر محتوا در برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر رویکرد یادگیری مادام‌العمر

پروین روشن قیاس؛ جواد لیاقت دار؛ بی بی عشرت زمانی؛ فریدون شریفیان

  1. شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی در فرایند برنامه‌ریزی درسی

عبداله پارسا؛ سعاد سداوی؛ علی بیرمی پور

  1. شناسایی ‌مؤلفه‌های شایستگی‌های مرتبط با فناوری برای برنامه درسی قصدشده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس TPACK

فتح اله کوشکی؛ محبوبه خسروی؛ مصطفی قادری؛ علیرضا صادقی

  1. ارزشیابی شایستگى تولید و اجرای آزمون‌های تحصیلی در دانشجومعلمان آموزش زبان و ادبیات فارسی

حیدر قمری؛ نعمت اله موسی پور؛ محمد شادروی‌منش

  1. مؤلفه های اخلاق حرفه ای معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت

میثم غلام پور؛ هادی پورشافعی؛ مقصود فراستخواه؛ محسن آیتی

  1. ارزیابی تغییر برنامه درسی پایه ششم ابتدایی در شهرستان کوهرنگ بر اساس الگوی فولن

سیدعباس رضوی؛ رضا زمانی احمدمحمودی؛ حمید فرهادی راد

  1. شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تغییر بینش دبیران برای آموزش کارآفرینانه به‌منظور ارائه یک مدل کیفی

امرالله پارسا مهر؛ رضا جعفری هرندی؛ فرهاد شفیع پور مطلق

 

برای مطالعه این نشریه و دسترسی به مقالات این نشریه می توانید وب سایت این نشریه را دنبال کنید

 

فصلنامه مطالعات برنامه درسی ایران

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *