چهل و هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

اخبار هیئت مدیره

چهل و هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

چهل و هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران با حضور آقای دکتر مهرمحمدی، خانم دکتر کشتی آرای، آقای دکتر کرمی، آقای دکتر جمالدینی، آقای دکتر آیتی، خانم دکتر رفیعی، آقای دکتر خسروی، آقای دکتر عراقیه و خانم دکتر اسلامیان ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی_برخط تشکیل شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران؛ در این جلسه هم­فکری درباره برگزاری مراسم گرامی‌داشت مرحوم دکتر حسن شعبانی، بررسی عملکرد و مسائل مربوط به کمیته مرکزی معلمان و بازنگری آیین نامه کمیسیون توسعه شعب در دستورکار قرار گرفت.

همراهی و مشارکت انجمن با دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین خانه اندیشمندان برای برگزاری مراسم یادبود دکتر حسن شعبانی از جمله تصمیمات اتخاذ شده این جلسه انجمن بود. در ادامه آقای فلاحت‌داری رئیس کمیته معلمان به بیان برخی مسائل و چالش‌های موجود در کمیته پرداختند و پس از آن اعضای هیئت مدیره به بیان نظراتشان در این خصوص از جمله تهیه مانیفستی جهت تصمیم گیری درباره مسائل مربوط به کمیته معلمان،  ایجاد ارتباط بین کمیته معلمان و آموزش و پرورش و پیگیری برای برگزاری جلسه حضوری کمیته معلمان و مسئولان آموزش و پرورش و … پرداختند.

در این جلسه آیین نامه شعب استانی موردبازنگری قرار گرفت. همچنین دکتر عراقیه نیز از برگزاری کرسی «جایگاه TPACK در تربیت معلم ایران و نقد آن» به مناسبت هفته معلم و آموزش در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خبر داد که دکتر فرهاد سراجی به عنوان ارائه‌دهنده این نشست، دکتر عباس قلتاش و دکتر مرجان کیان به عنوان ناقدان نشست و دکتر عراقیه به عنوان دبیر نشست در این جلسه حضور می‌یابند.