دکتر رحمت‌الله مرزوقی به عنوان استاد سرآمد آموزشی انتخاب شد

اخبار

دکتر رحمت‌الله مرزوقی به عنوان استاد سرآمد آموزشی انتخاب شد

دکتر رحمت‌الله مرزوقی، استاد گروه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز و دارای مدرک دکتری برنامه درسی، به‌عنوان «استاد سرآمد آموزشی» معرفی شد.

به گزارش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران و به نقل از وزارت علوم؛ در آیینی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون آموزشی این وزارت و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد؛ ۱۸ عضو هیأت‌ علمی از میان ۳۰۰ عضو هیأت‌علمی معرفی‌ شده از سوی دانشگاه‌ها، به‌عنوان «سرآمد آموزشی» و ۱۴ نفر از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌عنوان «سرآمد کرسی‌های نظریه‌پردازی و نقد و مناظره» معرفی و تقدیر شدند.

در این میان، دکتر رحمت‌الله مرزوقی، استاد مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه شیراز، به‌عنوان یکی از استادان سرآمد آموزشی کشور معرفی و تجلیل شد.

انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، کسب این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به دکتر رحمت‌الله مرزوقی، استاد شایسته و همچنین جامعه علمی به ویژه جامعه علمی دانشگاه شیراز تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی تندرستی، سرافرازی‌ و‌ موففیت‌ بیشتر را آرزومند است.