برای تلفیق فناوری اطلاعات در کلاس های حضوری نقش عمده بر عهده مجریان برنامه درسی(معلمان) قرار داده می شود ولی در دو شیوه دیگر( یادگیری تلفیقی و کاملا الکترونیکی) بخش عمده ای از وظایف به دوش طراحان و برنامه ریزان و بخشی دیگر به عهده معلمان گذاشته می شود. از این رو کار گروه تخصصی «فاوا و برنامه درسی» پژوهش در زمینه های مختلف نحوه تلفیق فناوری اطلاعات با برنامه های درسی به شکل های مختلف را از جمله رسالت های خود تلقی می کند و سعی می کند با پژوهش در این زمینه ها به توسعه دانش نظری و بسط اقدامات عملی کمک کند.
فرهاد سراجی- عضور هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا