معرفی وبلاگ ها

سال سوم، شماره پانزدهم


 
وبلاگ یکی از ابزارهای ساده و در حین حال پرکاربرد نسل دوم وب(وب.دو) است که در بین کاربران عمومی، معلمان و دانش آموزان محبوبیت زیادی دارد. از این ابزار می توان به شکل های مختلف در آموزش های کلاسی و الکترونیکی استفاده کرد. همچنین از این ابزار می توان در مراحل مختلف پژوهش استفاده کرد. در ادامه دو نمونه از وبلاگ هایی که زمینه یادگیری الکترونیکی مطالب سودمندی را منتشر می کنند، برای علاقمندان معرفی می شود.
۱)www.taalim.ir
مدیر و نویسنده این وبلاگ آقای سید حمید حسینی است. ایشان از پیشگام آموزش الکترونیکی در ایران و مدیر مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم حدیث است. در این وبلاگ تازه ها و مطالب مهم مربوط به یادگیری الکترونیکی داخلی و خارجی منعکس می شود. در این وبلاگ می توانید به مطالبی مانند؛ تاریخ، زمان و مکان کنفرانس های یادگیری الکترونیکی در داخل، مجموع مقالات کنفرانس های برگزار شده در سال های قبل، اخبار و تازه های یادگیری الکترونیکی نظیر نحوه را ه اندازی آموزش های الکترونیکی در سازمان های مختلف، معرفی کتاب های این حوزه دست یابید.
۲)http:irel.blogfa.com
مدیر و نویسنده این وبلاگ خانم مهندس مهناز غضنفری است. ایشان دانش آموخته رشته تکنولوژی آموزشی و مسئول آموزش های الکترونیکی شرکت همکاران سیستم است. در این وبلاگ وقایع مهم و تازه های یادگیری الکترونیکی به مخاطبان عرضه می شود.