اطلاعیه ثبت نام در همایش سیمای پیامبر اعظم و برنامه‌های درسی

کارگاه ها و دوره های آموزشی

در تاریخ ۱۶/۰۲/۱۳۸۶ مهندس نوید رئیس سازمان پژوهش، معاون وزیر و رئیس همایش سیمای پیامبر اعظم و برنامه‌های درسی در نامه‌ای خطاب به دکتر مهرمحمدی رئیس انجمن مطالعات برنامه درسی ایران نوشتند:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر مهرمحمدی
رئیس انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

با سلام و احترام
   امروزه درس علم آموزی، اخلاق، رحمت، کرامت، و وحدت از جمله درس‌هایی است که بنا به گفته مقام معظم رهبری، ملت‌ها می‌توانند از زندگی پیامبر عظیم‌الشان اسلام بیاموزند و در برنامه زندگی خود بکار گیرند.
   نامگذاری سال ۸۵ به نام پیامبر اعظم (ص) توسط ایشان، فرصتی مغتنم جهت توجه به ابعاد متعالی شخصیت پیامبر اسلام برای مردم و نهادهای مسئول جامعه ایران فراهم آورد تا با شناخت دقیق و عمیق سنت و سیره آن پیامبر الهی، برای تحکیم مبانی اعتقادی و رفتاری خویش براساس معارف الهی تلاش نمایند.
   به همین منظور سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، برای دستیابی به اصولی مشترک در حوزه تعلیم و تربیت میان کشورهای اسلامی با الهام از تعالیم انسان‌ساز پیامبر اسلام (ص)، نخستین همایش "بین‌المللی سیمای پیامبر اعظم و برنامه‌های درسی" را در تاریخ ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ در سالن اجلاس سران برگزار می‌کند.
   به این وسیله ضمن دعوت از جنابعالی برای حضور در این همایش به استحضار می‌رساند سهمیه آن انجمن جهت شرکت در همایش ۱۰ نفر می‌باشد.
  خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به معرفی افراد مورد نظر آن انجمن مطابق فرم ثبت نام، حداکثر تا تاریخ ۲۰/۲/۸۶ اقدام نمایند.
   ضمناً دبیرخانه همایش با شماره تلفن‌های ۸۸۳۲۷۳۷۴ و ۸۸۳۲۷۳۴۶ آماده پاسخگویی و ارائه اطلاعات تکمیلی می‌باشد.

مهدی نوید
معاون وزیر و رئیس همایش

سایت همایش