اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مقالات همایش نوآوری در برنامه‌های درسی دوره ابتدایی ایران

کارگاه ها و دوره های آموزشی

به اطلاع کلیه دوستان می‌رساند اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان مقالات همایش نوآوری در برنامه‌های درسی دوره ابتدایی ایران به شرح زیر می‌باشد. 

ردیف نویسنده عنوان چکیده
۱ آقازاده محرم یادگیری مسأله محور و چگونگی کاربرد آن در کلاس درس ابتدایی
۲ آذین فر(پوستر) کاربرد رایانه در آموزش ابتدایی
۳ احمدی پروین نوآوری در سازماندهی محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی
۴ امینی محمد آموزش حقوق بشر در برنامه‌های درسی دوره ابتدایی الزامات جدید
۵ ادیب یوسف تأثیر آموزشهای پیش دبستان بر عملکرد دانش‌آموزان ابتدایی یک زبانه و دو زبانه
۶ آزدمنش ناهید ارائه مدلی پیشنهادی برای آموزش ICT در پایه اول دبستان براساس نظام رفتاری آموزش و پرورش در ایران
۷ ایزدی صمد بررسی نقش معلمان تربیت بدنی در اجرای برنامه درسی قصد شده در مدارس ابتدایی آموزش و پرورش منطقه غربی و شرق شهرستان بابل از دیدگاه معلمان ثابت دوره ابتدایی و مدیران مدارس
۸ ایزدی صمد تأثیر یادگیری مشارکتی بر رشد اجتماعی دختران و پسران پایه پنجم دبستان
۹ ابراهیمی زرندی مرجان راه‌کارهای افزایش علاقه به ریاضی پنجم دبستان با استفاده از ICT
۱۰ ابراهیمی هوشمند کیدز اسکیلز و تقویت یادگیری پیام‌های قرآنی کتب آموزش قرآن دوره ابتدایی
۱۱ اناری نژاد کاربرد ICT در آموزش ضمن خدمت معلمان
۱۲ اردلان الهام مزایایی بکارگیری روش یادگیری مشارکتی در آموزش ابتدایی
۱۳ بهرنگی محمدرضا نظریه مفهوم‌پردازی نگاره‌ای در آموزش خواندن و نوشتن اول ابتدایی
۱۴ بصیری ایرج برنامه درسی مبتنی بر شش کلاه تفکر
۱۵ بدریان عابد مطالعه تطبیقی استانداردهای آموزش علوم در ایران و کشورهای موفق در آزمون TIMSS
۱۶ بلاغت(پوستر) بررسی نیازهای آموزشی معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان در زمینه اقدام پژوهی
۱۷ بهین‌آئین نورالدین زیرساختهای ریاضی و چگونگی آموزش آنها
۱۸ پارسا عبداله آموزش بدون پایه و چندستی
۱۹ پریرخ مهری جایگاه و نقش کتابخانه‌های مدارس در پشتیبانی از طرح ارزشیابی توصیفی
۲۰ تمدن (پوستر) تربیت نسل پژوهشگر
۲۱ تورانی حیدر بررسی فرآیند یاددهی- یادگیری از منظر TQM
۲۲ جاویدی طاهره آموزش فلسفه به کودکان
۲۳ جهانی جعفر پرورش خلاقیت در کودکان دبستانی با اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان
۲۴ چیت ساز (پوستر) اهمیت آموزش زبان انگلیسی در دبستانهای ایرانی
۲۵ حاجی حسین‌نژاد آموزش هنر در مقطع ابتدایی از طریق فناور اطلاعات و ارتباطات
۲۶ حیدری زهرا(پوستر) آموزش سواد اطلاعاتی گامی نو در برنامه درسی دوره ابتدایی: روشهای کاربردی
۲۷ حسینی افضل‌السادات الگوی رشد خلاقیت و تأثیر آن در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان ابتدایی
۲۸ حیدری نقدعلی تأثیر یادگیری مشاهده‌ای و الگوسازی نمادین فیلم و قصه بر رشد اجتماعی دختران پنجم دبستان
۲۹ حسنی زهره روش تدریس مشارکتی در فعالیتهای ابتکاری تدریس علوم تجربی
۳۰ حسینی‌بی‌بی‌معصومه مقایسه تطبیقی میان دانش‌آموزان دبستان ایران و ژاپن
۳۱ خادمی محسن بررسی نقش مهارتهای انسانی در شیوه پژوهش اقدام پژوهی معلمان دوره ابتدایی
۳۲ خادمی محسن مسائل و مشکلات برنامه درسی ابتدایی و راه کارهای بهبود آن
۳۳ خسرو جاوید مهناز طراحی و تدوین برنامه آموزشی واج شناختی بر شواهد تجربی در درمان کودکان نارسا خوان
۳۴ خرمائی فرهاد انگیزش پیشرفت و محیط یادگیری: مؤلفه‌های مهم در قلمرو شناختی- عاطفی برنامه‌ریزی درسی دوره ابتدایی
۳۵ خاکباز عظیمه درس پژوهی: روش تدریس ریاضی در مدارس ابتدای ژاپن با اصطلاحات: مقایسه الگوی ایرن و سایر کشورها
۳۶ دهقانی مرضیه(پوستر) پیشنهاد الویت بندی برنامه درسی تحت عنوان "مهارتهای زندگی و مهارتهای اجتماعی لازم برای کودکان و نوجوانان" در دوره ابتدایی
۳۷ دهقانی مرضیه تحلیل محتوای کتب تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی براساس مهارتهای اجتماعی و بررسی دیدگاههای معلمین این دوره در باب محتوای کتب فوق الذکر
۳۸ دوایی نظریه‌های هوش و برنامه‌ریزی درسی دبستان و پیش دبستان
۳۹ رشیدی مسعود (پوستر) بازاندیشی برنامه‌های درسی تعلیمات اجتماعی دوره آموزش به واسطه جهانی شدن
۴۰ رحیمی مهدی مزایای بکارگیری روش یادگیری مشارکتی در آموزش ابتدایی
۴۱ زمانی بی‌بی عشرت پروژه‌های چند رسانه‌ای ابزاری نوین برای ارزشیابی مهارتهای دانش‌آموز
۴۲ زمانی غلامحسین کشاورزی- سابقه و ضرورت تدریس در دبستان
۴۳ سودبخش لیلا لزوم گنجاندن درس آموزش کتابخانه در برنامه دوره ابتدایی: رویکردی نوین به آموزش و کتابخانی در برنامه درسی
۴۴ ساکتی رویکردی نو به برنامه درسی دوره ابتدایی : آموزش برای زیستن
۴۵ سلیقه دار لیلا الگوهای تدریس پژوهش محور (شکل اثربخش پژوهش در تدریس)
۴۶ سعیدی رضوانی رسم‌الخط و نشانه گذاری در برنامه درسی قرآن دوره ابتدایی
۴۷ سبحانی نژاد مهدی تناسب محتوای کتابهای درسی بخوانیم و بنویسیم جدیدالتالیف با سطح توانایی دانش‌آموزان روستایی استان اصفهان
۴۸ شیخ‌زاده مصطفی رویکرد تلفیق در برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید تفکر انتقادی
۴۹ شیخ‌الاسلامی راضیه ارزشیابی کیفی از آموخته‌های دانش‌آموزان ابتدایی
۵۰ شریفیان اسماعیل تحلیل علمی- کاربردی اهداف تربیت بدنی دوره ابتدایی در ایران
۵۱ شاه‌ولی منصور دانش سازگاری حلقه نهایی فرآندی تدریس- یادگیری خلاق و متعهد
۵۲ شکاری قابلیتها و کاربرد فناوری وبلاگ نویسی در برنامه درسی ابتدایی
۵۳ شمشیری بابک بازگشت تعلیم و تربیت طبیعت محور در مقطع ابتدایی تحصیلی
۵۴ صفری یحیی بررسی و ارائه الگوی آموزش فراشناخت در برنامه درسی دوره ابتدایی: رویکرد نو در عصر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات
۵۵ صمدی پروین تأثیر ICT در رسالت درس آموزش شهروندی در دوره ابتدایی
۵۶ صمدی پروین آموزش شهروندی و تأثیر آن بر طراحی برنامه درسی ابتدایی
۵۷ فتحی واجارگاه کوروش بررسی جایگاه توریسم در کتب درسی دوره ابتدایی
۵۸ فلاحی ویدا آموزش زبان خارجی در دروس ابتدایی: ضرورتی قابل تأمل در برنامه درسی یا تجملی قابل اغماض
۵۹ فروزبخش فیروزه طرح آموزش همه جانبه یک تجربه جدید در طراحی و اجرای برنامه درسی در دوره ابتدایی
۶۰ فیاض‌بخش حسین بررسی علل و عوامل نارسا خوانی و نارسا نویسی در دوره ابتدایی و راهکارهای برای حل این مشکل
۶۱ فیاض‌بخش حسین (پوستر) بررسی و تحلیل مدل شناختی از نوشتن و کاربردهای آن برای تدریس و بنای مهارت نوشتن در دوره ابتدایی
۶۲ فولادچنگ محبوبه فراشناخت و آموزش خواندن به دانش‌آموزان دبستانی
۶۳ فرنیا فاطمه کاربرد روش در برنامه درسی ادبیات فارسی: رویکردی خلاق به آموزش زبان فارسی در دوره اتدایی
۶۴ قاسمی مریم شناسایی و مداخله اولیه برای کودکان پیش دبستانی مستعد ناتوانی یادگیری
۶۵ قاسمی فرشید مبانی و چارچوب برنامه درسی خلاق مبتنی بر ICT در دوره ابتدایی
۶۶ قائدی یحیی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره ابتدایی
۶۷ قاسم‌پور حسین بررسی تحلیل ابعاد نوآوری در برنامه درسی آموزش زبان فارسی دوره ابتدایی
۶۸ عطاران محمد فناوری اطلاعات، نوآوری دوره ابتدایی
۶۹ عصاره فریده راه کارهای زبان آموزی کودکان در مناطق دوزبانه
۷۰ عاملی جبل سنجش میزان تحقق اهداف عاطفی درس هدیه‌های آسمانی سال دوم ابتدایی
۷۱ کریمی محمدحسن نظارت غیرمتمرکز بر برنامه ریزی درسی امریکا: دلالتها برای برنامه درسی علوم تجربی ایران
۷۲ کلبعلی نقش معلم در انتخاب سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان
۷۳ کشتی‌آرای نرگس حل مسئله راهبردی محوری در تدریس و طراحی برنامه درسی دوره ابتدایی
۷۴ گویا زهرا غفلت از اندازه تا چه اندازه
۷۵ میرزابیگی محمد کاربرد رویکرد سیستمی در بهبود برنامه درسی و ارتقای کیفیت آموزش مدارس ابتدای موردی در منطقه ۱۳ تهران
۷۶ مهرمحمدی محمود هوش معنوی: رویکردی برای برنامه درسی دوره ابتدایی
۷۷ مهرمحمدی محمود جایگاه تخیل در برنامه درسی و آموزش ابتدایی
۷۸ موسی‌پور نعمت‌اله تدفین برای تدوین
۷۹ ملکی حسن نگاه فلسفی به کودک و دلالتهای آن برای برنامه درسی ابتدایی
۸۰ مهر‌پور زهرا آموزش استفاده از سازمان دهنده‌های گرافیکی در خواندن به دانش‌آموزان کلاس پنجم ابتدایی
۸۱ مرعشی منصور اجتماع پژوهی: رویکردی نو در برنامه درسی دوره ابتدایی
۸۲ مسنن فارسی حسین ظرفیتهای تمرکز زداینده بازیهای ایرانی برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی همراه با معرفی بازی ابداعی "جورجورک"
۸۳ محقق معین محمد بهبود نظام آموزشی از طریق اصلاح نظام ارزشیابی
۸۴ محمدی (پوستر) گروه‌های آموزش مجازی در مدارس کاربرد ICT در تبادل دانش
۸۵ منطقی مرتضی بررسی نوآوریهای آموزشی در معلمان مقطع ابتدایی کرج
۸۶ نژادمهدی رقیه درس اقتصاد در برنامه درسی دوره ابتدایی
۸۷ نیکنام زهرا (پوستر) تبیین سواد تکنولوژیک و دلالتهای آن برای دوره ابتدایی
۸۸ ویسی تبار عبدالسلام (پوستر) سازماندهی آموزشی کلاسهای چند پایه
۸۹ همایی رضا بررسی میزان تحقق اهداف شناختی درس هدیه‌های آسمانی پایه دوم دور ابتدای
۹۰ هادیان مجید(پوستر) آسیب‌شناسی درس انشاء در پایه پنجم ابتدای استان همدان و راهکارهای آموزشی افزایش اثربخشی آموزش برنامه‌ای آن
۹۱ یوسف زاده محمد عناصر برنامه‌درسی در دوره پیش‌دبستانی