آن چه در این شماره خواهیم خواند:
- شرایط بینالمللی شدن دانشگاهها با تمرکز بر برنامهریزی درسی بین فرهنگی
علی خورسندی طاسکوه ، طلعت الشریعه فیروزجائیان
- به سوی موج سوم در مطالعات برنامه درسی ایران: حرکت به فراسوی نوفهم گرایی ، در جستجوی تکثرگرایی در اقلیم های برنامه درسی
دکترکورش فتحی واجارگاه
- نیازهای سواد رسانه ای دانشجویان دوره کارشناسی
مجید شریفی رهنمو، دکتر فرهاد سراجی، سعید شریفی رهنمو
- ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی پایدار در نظام آموزش عالی ایران
مهدی محمدی، راضیه شیرین حصار، رحمت اله مرزوقی، جعفر ترک زاده، قاسم سلیمی
- شناسایی قابلیت ها و کارکردهای آموزشی و عمومی تلفن همراه ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی
دکتر مرجان کیان
- میزان آماده سازی اعضای هیات علمی در خصوص اجرای اعتبارسنجی و تغییر در برنامه-های درسی دانشگاهی( مطالعه موردی: اعضای هیات علمی رشته مهندسی برق دانشگاه تهران)
امید امراله، ابراهیم خدایی، رضوان حکیم¬زاده، مجید نیلی احمدآبادی
- بررسی رابطه بین میزان انطباق برنامه های درسی اساتید با کیفیت تجارب یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان
ساناز ذاکری،حسین مومنی مهموئی