فراخوان تاسیس شعب استانی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

رویدادها شعب استانی کمیسیون توسعه کمیسیون ها و گروهای مطالعاتی کمیسیون‌ها

فراخوان انجمن مطالعات برنامه درسی ایران جهت تاسیس شعب استانی این انجمن برای استان های فاقد شعبه

کمیسیون توسعه و شعب استانی انجمن مطالعات و برنامه درسی ایران با هدف معرفی تخصص برنامه درسی به مخاطبان در سطح ملی تشکیل شده است. هدف این کمیسیون توسعه فعالیت های انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در استان ها و نهادهای آموزشی مرتبط با امر برنامه ریزی درسی است.

در راستای سیاست های گسترش و معرفی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در سراسر کشور و مشارکت همه جانبه متخصصین برنامه درسی و آموزش، این انجمن جهت تاسیس شعب استانی خود فراخوان صادر کرد.

از این رو  از کلیه ی اعضای محترم انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در سراسر کشور به ویژه در استان های زیر دعوت به عمل می آید که در صورت تمایل به فعالیت در شعب استانی برنامه ها و بیوگرافی خود را حداکثر در پنج صفحه به دبیرخانه انجمن سرکار خانم شهیدی و از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۹۴۷۲۸۵۳۷ ارسال فرمایند. لازم به یادآوری است پس از بررسی برنامه ها و رزومه افراد متقاضی انتخاب و احکام آنها صادر خواهد شد.

استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، البرز، قزوین، زنجان، سمنان، گرگان از جمله استان های دارای اولویت در این فواخوان هستند.

در خصوص سایر استان های فاقد شعبه در صورتی که این استان ها دارای ظرفیت علمی و پژوهشی در زمینه برنامه درسی هستند، می توانند درخواست خود را مطرح ساخته و رزومه خود را ارسال نمایند. شکل گیری شعب استانی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در همه استان ها و ارتباط با سازمان ها و نهاد های مختلف با انگیزه تمرکز زدایی و انتشار تخصص برنامه ریزی درسی، جزو اهداف اصلی کمیسیون توسعه و شعب استانی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران است.

انجمن مطالعات برنامه درسی ایران که همواره در راستای گسترش علمی و تخصصی تعلیم و تربیت کشور، گام های ارزشمندی برداشته و همواره در صدد افزایش ظرفیت های بالقوه و بالفعل خود است، می کوشد تا با تاسیس شعب استانی به سمت تعالی و عدالت آموزشی در سراسر کشور با به عرصه ظهور بگذارد. امید است که با همکاری متخصصی و پژوهشگران این حوزه در استان ها و شهرسان های مختلف این امر مهم، تحقق یابد.

 انجمن مطالعات برنامه درسی ایران آمادگی ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی برای طی شدن مراحل ثبت شعب استانی را داشته و مارکز متقاضی می توانند از طریق دبیرخانه این انجمن درخواست های خود را مطرح سازند.