مسابقه مقاله نویسی

کارگاه ها و دوره های آموزشی
موضوع:

روش‌های نوین در برنامه ریزی و تدریس دوره ابتدایی

 

یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش و پرورش خصوصاٌ در کشور ما، به کار نگرفتن روش های تدریس نوین در آموزش است. به همین سبب کیفیت آموزشی از سطح مطلوب برخوردار نیست و دانش آموزان از همان ابتدا علاقه زیادی به تحصیل نشان نمی دهند. یکی از دلائل آن عدم آشنایی معلمان با روش های نوین تدریس  است.

پیشرفت روز افزون علوم و تحقیقات گوناگون در حیطه های مختلف حاکی از آن است که اطلاعات بشر روز به روز افزایش می یابد و مطالب جدیدی به دست می آید.امروزه هر فرد بشر ناچار از استفاده یافته های جدید است .معلم بایدبا روشهای مختلف تدریس آشنا باشد و باید بداند در کدامین موقعیت آموزشی از کدامین روش استفاده نماید.

بنابراین انجمن مطالعات برنامه درسی ایران اقدام به برگزاری یک مسابقه مقاله نویسی با موضوع "روش‌های نوین در برنامه ریزی و تدریس دوره ابتدایی" نموده است لذا از کلیه علاقمندان اهم از اعضا انجمن، جامعه دانشگاهی و متخصصین جهت شرکت در این مسابقه دعوت به عمل آورده میشود تا متن مقاله خود را حداقل در ۱۰ و حداکثر ۲۰ صفحه با فونت ۱۴ در قالب  word به ایمیل انجمن به آدرس icsa_ir@yahoo.com   حداکثر تا تاریخ ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۰ ارسال نمایند تا پس از بررسی داوران این مسابقه به نفرات اول تا سوم جوایز ویژه اعطا گردد ضمنا مقالات برگزیده در فصلنامه علمی – پژوهشی مطالعات برنامه درسی منتشر خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه انجمن به شماره ۰۲۱۸۱۰۳۲۲۰۳ تماس حاصل فرمایید