بررسی طرح ارزشیابی توصیفی در آموزش و پرورش

رویدادها شعب استانی نشست ها هرمزگان

طرح«ارزشیابی توصیفی در آموزش و پرورش» در جاسک نقد و بررسی می شود

دکتر « محمد جمالدینی » در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این نشست با هدف بحث و بررسی درباره چیستی ارزشیابی توصیفی، چالش ها، موانع و فواید اجرای آن و همچنین آشنایی افراد شرکت کننده با شیوه اجرای این گونه نشست ها برگزار خواهد شد. وی به معرفی سخنرانان این نشست پرداخت و افزود: شرکت کنندگان در این نشست از نظرات اساتید متخصص این حوزه ازجمله دکتر « بهمن قره داغی » رئیس گروه ارزشیابی کیفی وزارت آموزش و پرورش و دکتر « ولید ترکمانی » مدرس دانشگاه بهره مند خواهند شد. نماینده انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان اضافه کرد: « مرتضی علیدادی » مدیر مدرسه و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و « ابراهیم زارعی » راهبر آموزشی و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد از دیگر سخنرانان این نشست می باشند.

وی با بیان اینکه نشست تخصصی نقد و بررسی طرح ارزشیابی توصیفی در آموزش و پرورش ویژه دانشجویان رشته های تعلیم و تربیت و معلمان است، گفت: این نشست از ساعت ۱۳ تا ۱۵ روز پنجشنبه هفته جاری(دوم آبان ماه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر جاسک برگزار می شود. جمالدینی در ادامه به سابقه انجمن اشاره کرد و یادآور شد: مجوز راه‌اندازی شعبه هرمزگان بیست و سوم اسفندماه سال ۹۵  به تصویب هئیت مدیره انجمن مطالعات برنامه‌ریزی درسی ایران رسید و این شعبه از سال ۹۶ فعالیت‌های خود را در راستای اهداف انجمن  در استان هرمزگان آغاز کرد.

وی افزود: انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان به منظور برگزاری نشست‌ها، همایش‌های علمی و تخصصی، چاپ خبرنامه، برگزاری کارگاه‌ها، همایش ها، نشست ها و دوره‌های آموزشی و تهیه و ارائه طرح‌های پژوهشی در سطح استان هرمزگان راه اندازی شد.