معرفی دانشگاه مجازی مهر البرز

سال چهارم، شماره بیست و هشتم

دکتر محمد صالح ترکستانی
موسسه آموزش عالی غیردولتی مهرالبرز با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه مدیریت با گرایشهای مختلف با رویکرد دانشی و فناوری اطلاعات از اوایل سال ۱۳۸۲ شروع به کار نموده و توسعه خدمات آموزشی خود را در قالب آموزش الکترونیکی و دوره‌های کارشناسی ارشد با هدف تأمین نیازمندیهای حرفه‌ای جامعه مبتنی بر اقتصاد دانایی- محور به انجام می‌رساند. برنامه‌های آموزشی کارشناسی ارشد این دانشگاه در سالهای نخستین، عملیاتی نمودن فرم بومی شده دوره هایی است که پیشتر در دانشگاه‌های معتبر الکترونیکی جهان که دارای تخصص، تجربه و صاحب سبک با استفاده از روش آموزش الکترونیکی می باشند، اجرا شده است.
هدف اصلی این موسسه ارایه خدمات آموزشی در بستر الکترونیکی با کیفیت بالا و هزینه مناسب برای تمامی ایرانیان در داخل و خارج کشور می باشد .
مهرالبرز افتخار دارد که توانسته است با بهره مندی از تجارب علمی و-بین المملی یک دانشگاه الکترونیکی ممتاز در عرصه آموزش عالی دایر نماید و اینک با داشتن حدود ۶۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و بیش از ۴۰ عضو هیئت علمی همکار و با بهره گیری از زیرساخت و پرتال روزآمد و مطمئن، خدمات آموزشی خود را بصورت کاملا آنلاین در اختیار دانشجویان قرار می دهد.
موسسه آموزش عالی مهرالبرز توفیق دارد که در طول بیش از ۸ سال از تاسیس و فعالیت خود الگوی مناسبی برای یادگیری به صورت الکترونیکی فراهم نماید. این دانشگاه با بهره مندی از اساتید مجرب و متعهد و هیئت علمی همکار و با توسعه تعاملات و همکاریهای علمی و بین المللی ظرفیتهای فراوانی برای ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی فراهم کرده است. از جمله قابلیتهای مهم دانشگاه مهرالبرز را می توان در تولید محتوی درس بصورت الکترونیکی، کلاس مجازی، پرتال آموزشی روزآمد و تشکیل کلاسهای حضوری برشمرد.
در حال حاضر موسسه آموزش عالی مهرالبرز در شش رشته به دانشجویان خود خدمات ارائه می نماید که عبارتند از:
* رشته MBA
* رشته مدیریت فناوری اطلاعات
* رشته مدیریت صنعتی
* رشته مدیریت بازرگانی
* رشته مدیریت پروژه و ساخت
* رشته مدیریت اجرایی