گزارش دکتر محمود مهرمحمدی از روند برگزاری همایش نوآوری در برنامه‌های درسی دوره ابتدایی ایران

کارگاه ها و دوره های آموزشی

بسم‌الله الرحمن الرحیم
اعضای محترم انجمن، فرهنگیان عزیر، دانش‌پژوهان گرامی سلام. مراتب تسلیت اینجانب را به مناسبت شهادت اباعبدالله‌الحسین (ع) بپذیرید. همچنین از فرصت استفاده کرده و سالگرد رحلت خادم حسین بن علی (ع) و خدمتگزار مردم و آموزش و پرورش، مرحوم جعفر علاقه‌مندان را تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را از ایزد سبحان مسئلت می‌نمایم.
به زمان برگزاری مهمترین رویداد سال انجمن یعنی همایش سالانه به سرعت نزدیک می‌شویم. حتماً تابه‌حال در جریان برنامه‌های همایش قرار گرفته‌اید و ان‌شاءالله اقدامات لازم را برای شرکت در این همایش به عمل آورده‌اید. اگر چنین نکرده‌اید لازم است هر چه سریعتر دست به کار شوید. خوشبختانه همایش‌های سالانه انجمن سال به سال از قوت و غنای بیشتری برخوردار می‌شود و رضایتمندی شرکت کنندگان نیز سال به سال افزونتر.
بنابراین گمان می‌کنم همایش امسال که به موضوع بسیار مهمی یعنی برنامه‌های درسی دوره ابتدایی می‌پردازد به لحاظ محتوایی خواهد توانست رضایت خاطر شرکت کنندگان عزیز را فراهم سازد. در همایش امسال علاوه بر مقالات خوب داخلی و خارجی که به دلیل استقبال قابل توجه از موضوع همایش در دستور کار قرار گرفته است، اقدام تازه‌ای نیز در دستور قرار گرفته است که این همایش را از پنج همایش دیگر که تاکنون برگزار شده است متمایز می‌سازد.
این اقدام تازه به برگزاری تعداد قابل توجهی کارگاه مربوط می‌شود که یک نیم‌روز  از زمان برگزاری همایش به آنها اختصاص پیدا خواهد کرد. اطلاعات مربوط به کارگاه‌ها، که البته نیازمند ثبت نام ویژه نیز می‌باشد، قریباً از طریق سایت در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. امید می‌رود با تدارک این کارگاه‌ها گامی در جهت بهره‌مندی مضاعف شرکت کنندگان در همایش برداشته شود.
نکته دیگر اینکه تا زمان باقی است پیشنهادهای سازنده خود را در جهت برگزاری هرچه موفق‌تر همایش و از طریق سایت منعکس فرمائید تا دراختیار دبیر علمی و کمیته علمی همایش قرار داده شده و مورد استفاده قرار گیرد.

والسلام
دکتر محمود مهرمحمدی- ۸/۱۱/۸۵