به اطلاع کلیه دوستان میرساند اسامی نهایی پذیرفتهشدگان مقالات همایش نوآوری در برنامههای درسی دوره ابتدایی ایران به شرح زیر میباشد.
ردیف | نویسنده | عنوان چکیده |
۱ | آقازاده محرم | یادگیری مسأله محور و چگونگی کاربرد آن در کلاس درس ابتدایی |
۲ | آذین فر(پوستر) | کاربرد رایانه در آموزش ابتدایی |
۳ | احمدی پروین | نوآوری در سازماندهی محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی |
۴ | امینی محمد | آموزش حقوق بشر در برنامههای درسی دوره ابتدایی الزامات جدید |
۵ | ادیب یوسف | تأثیر آموزشهای پیش دبستان بر عملکرد دانشآموزان ابتدایی یک زبانه و دو زبانه |
۶ | آزدمنش ناهید | ارائه مدلی پیشنهادی برای آموزش ICT در پایه اول دبستان براساس نظام رفتاری آموزش و پرورش در ایران |
۷ | ایزدی صمد | بررسی نقش معلمان تربیت بدنی در اجرای برنامه درسی قصد شده در مدارس ابتدایی آموزش و پرورش منطقه غربی و شرق شهرستان بابل از دیدگاه معلمان ثابت دوره ابتدایی و مدیران مدارس |
۸ | ایزدی صمد | تأثیر یادگیری مشارکتی بر رشد اجتماعی دختران و پسران پایه پنجم دبستان |
۹ | ابراهیمی زرندی مرجان | راهکارهای افزایش علاقه به ریاضی پنجم دبستان با استفاده از ICT |
۱۰ | ابراهیمی هوشمند | کیدز اسکیلز و تقویت یادگیری پیامهای قرآنی کتب آموزش قرآن دوره ابتدایی |
۱۱ | اناری نژاد | کاربرد ICT در آموزش ضمن خدمت معلمان |
۱۲ | اردلان الهام | مزایایی بکارگیری روش یادگیری مشارکتی در آموزش ابتدایی |
۱۳ | بهرنگی محمدرضا | نظریه مفهومپردازی نگارهای در آموزش خواندن و نوشتن اول ابتدایی |
۱۴ | بصیری ایرج | برنامه درسی مبتنی بر شش کلاه تفکر |
۱۵ | بدریان عابد | مطالعه تطبیقی استانداردهای آموزش علوم در ایران و کشورهای موفق در آزمون TIMSS |
۱۶ | بلاغت(پوستر) | بررسی نیازهای آموزشی معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان در زمینه اقدام پژوهی |
۱۷ | بهینآئین نورالدین | زیرساختهای ریاضی و چگونگی آموزش آنها |
۱۸ | پارسا عبداله | آموزش بدون پایه و چندستی |
۱۹ | پریرخ مهری | جایگاه و نقش کتابخانههای مدارس در پشتیبانی از طرح ارزشیابی توصیفی |
۲۰ | تمدن (پوستر) | تربیت نسل پژوهشگر |
۲۱ | تورانی حیدر | بررسی فرآیند یاددهی- یادگیری از منظر TQM |
۲۲ | جاویدی طاهره | آموزش فلسفه به کودکان |
۲۳ | جهانی جعفر | پرورش خلاقیت در کودکان دبستانی با اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان |
۲۴ | چیت ساز (پوستر) | اهمیت آموزش زبان انگلیسی در دبستانهای ایرانی |
۲۵ | حاجی حسیننژاد | آموزش هنر در مقطع ابتدایی از طریق فناور اطلاعات و ارتباطات |
۲۶ | حیدری زهرا(پوستر) | آموزش سواد اطلاعاتی گامی نو در برنامه درسی دوره ابتدایی: روشهای کاربردی |
۲۷ | حسینی افضلالسادات | الگوی رشد خلاقیت و تأثیر آن در پرورش خلاقیت دانشآموزان ابتدایی |
۲۸ | حیدری نقدعلی | تأثیر یادگیری مشاهدهای و الگوسازی نمادین فیلم و قصه بر رشد اجتماعی دختران پنجم دبستان |
۲۹ | حسنی زهره | روش تدریس مشارکتی در فعالیتهای ابتکاری تدریس علوم تجربی |
۳۰ | حسینیبیبیمعصومه | مقایسه تطبیقی میان دانشآموزان دبستان ایران و ژاپن |
۳۱ | خادمی محسن | بررسی نقش مهارتهای انسانی در شیوه پژوهش اقدام پژوهی معلمان دوره ابتدایی |
۳۲ | خادمی محسن | مسائل و مشکلات برنامه درسی ابتدایی و راه کارهای بهبود آن |
۳۳ | خسرو جاوید مهناز | طراحی و تدوین برنامه آموزشی واج شناختی بر شواهد تجربی در درمان کودکان نارسا خوان |
۳۴ | خرمائی فرهاد | انگیزش پیشرفت و محیط یادگیری: مؤلفههای مهم در قلمرو شناختی- عاطفی برنامهریزی درسی دوره ابتدایی |
۳۵ | خاکباز عظیمه | درس پژوهی: روش تدریس ریاضی در مدارس ابتدای ژاپن با اصطلاحات: مقایسه الگوی ایرن و سایر کشورها |
۳۶ | دهقانی مرضیه(پوستر) | پیشنهاد الویت بندی برنامه درسی تحت عنوان "مهارتهای زندگی و مهارتهای اجتماعی لازم برای کودکان و نوجوانان" در دوره ابتدایی |
۳۷ | دهقانی مرضیه | تحلیل محتوای کتب تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی براساس مهارتهای اجتماعی و بررسی دیدگاههای معلمین این دوره در باب محتوای کتب فوق الذکر |
۳۸ | دوایی | نظریههای هوش و برنامهریزی درسی دبستان و پیش دبستان |
۳۹ | رشیدی مسعود (پوستر) | بازاندیشی برنامههای درسی تعلیمات اجتماعی دوره آموزش به واسطه جهانی شدن |
۴۰ | رحیمی مهدی | مزایای بکارگیری روش یادگیری مشارکتی در آموزش ابتدایی |
۴۱ | زمانی بیبی عشرت | پروژههای چند رسانهای ابزاری نوین برای ارزشیابی مهارتهای دانشآموز |
۴۲ | زمانی غلامحسین | کشاورزی- سابقه و ضرورت تدریس در دبستان |
۴۳ | سودبخش لیلا | لزوم گنجاندن درس آموزش کتابخانه در برنامه دوره ابتدایی: رویکردی نوین به آموزش و کتابخانی در برنامه درسی |
۴۴ | ساکتی | رویکردی نو به برنامه درسی دوره ابتدایی : آموزش برای زیستن |
۴۵ | سلیقه دار لیلا | الگوهای تدریس پژوهش محور (شکل اثربخش پژوهش در تدریس) |
۴۶ | سعیدی رضوانی | رسمالخط و نشانه گذاری در برنامه درسی قرآن دوره ابتدایی |
۴۷ | سبحانی نژاد مهدی | تناسب محتوای کتابهای درسی بخوانیم و بنویسیم جدیدالتالیف با سطح توانایی دانشآموزان روستایی استان اصفهان |
۴۸ | شیخزاده مصطفی | رویکرد تلفیق در برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید تفکر انتقادی |
۴۹ | شیخالاسلامی راضیه | ارزشیابی کیفی از آموختههای دانشآموزان ابتدایی |
۵۰ | شریفیان اسماعیل | تحلیل علمی- کاربردی اهداف تربیت بدنی دوره ابتدایی در ایران |
۵۱ | شاهولی منصور | دانش سازگاری حلقه نهایی فرآندی تدریس- یادگیری خلاق و متعهد |
۵۲ | شکاری | قابلیتها و کاربرد فناوری وبلاگ نویسی در برنامه درسی ابتدایی |
۵۳ | شمشیری بابک | بازگشت تعلیم و تربیت طبیعت محور در مقطع ابتدایی تحصیلی |
۵۴ | صفری یحیی | بررسی و ارائه الگوی آموزش فراشناخت در برنامه درسی دوره ابتدایی: رویکرد نو در عصر فنآوری اطلاعات و ارتباطات |
۵۵ | صمدی پروین | تأثیر ICT در رسالت درس آموزش شهروندی در دوره ابتدایی |
۵۶ | صمدی پروین | آموزش شهروندی و تأثیر آن بر طراحی برنامه درسی ابتدایی |
۵۷ | فتحی واجارگاه کوروش | بررسی جایگاه توریسم در کتب درسی دوره ابتدایی |
۵۸ | فلاحی ویدا | آموزش زبان خارجی در دروس ابتدایی: ضرورتی قابل تأمل در برنامه درسی یا تجملی قابل اغماض |
۵۹ | فروزبخش فیروزه | طرح آموزش همه جانبه یک تجربه جدید در طراحی و اجرای برنامه درسی در دوره ابتدایی |
۶۰ | فیاضبخش حسین | بررسی علل و عوامل نارسا خوانی و نارسا نویسی در دوره ابتدایی و راهکارهای برای حل این مشکل |
۶۱ | فیاضبخش حسین (پوستر) | بررسی و تحلیل مدل شناختی از نوشتن و کاربردهای آن برای تدریس و بنای مهارت نوشتن در دوره ابتدایی |
۶۲ | فولادچنگ محبوبه | فراشناخت و آموزش خواندن به دانشآموزان دبستانی |
۶۳ | فرنیا فاطمه | کاربرد روش در برنامه درسی ادبیات فارسی: رویکردی خلاق به آموزش زبان فارسی در دوره اتدایی |
۶۴ | قاسمی مریم | شناسایی و مداخله اولیه برای کودکان پیش دبستانی مستعد ناتوانی یادگیری |
۶۵ | قاسمی فرشید | مبانی و چارچوب برنامه درسی خلاق مبتنی بر ICT در دوره ابتدایی |
۶۶ | قائدی یحیی | برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره ابتدایی |
۶۷ | قاسمپور حسین | بررسی تحلیل ابعاد نوآوری در برنامه درسی آموزش زبان فارسی دوره ابتدایی |
۶۸ | عطاران محمد | فناوری اطلاعات، نوآوری دوره ابتدایی |
۶۹ | عصاره فریده | راه کارهای زبان آموزی کودکان در مناطق دوزبانه |
۷۰ | عاملی جبل | سنجش میزان تحقق اهداف عاطفی درس هدیههای آسمانی سال دوم ابتدایی |
۷۱ | کریمی محمدحسن | نظارت غیرمتمرکز بر برنامه ریزی درسی امریکا: دلالتها برای برنامه درسی علوم تجربی ایران |
۷۲ | کلبعلی | نقش معلم در انتخاب سبکهای یادگیری دانشآموزان |
۷۳ | کشتیآرای نرگس | حل مسئله راهبردی محوری در تدریس و طراحی برنامه درسی دوره ابتدایی |
۷۴ | گویا زهرا | غفلت از اندازه تا چه اندازه |
۷۵ | میرزابیگی محمد | کاربرد رویکرد سیستمی در بهبود برنامه درسی و ارتقای کیفیت آموزش مدارس ابتدای موردی در منطقه ۱۳ تهران |
۷۶ | مهرمحمدی محمود | هوش معنوی: رویکردی برای برنامه درسی دوره ابتدایی |
۷۷ | مهرمحمدی محمود | جایگاه تخیل در برنامه درسی و آموزش ابتدایی |
۷۸ | موسیپور نعمتاله | تدفین برای تدوین |
۷۹ | ملکی حسن | نگاه فلسفی به کودک و دلالتهای آن برای برنامه درسی ابتدایی |
۸۰ | مهرپور زهرا | آموزش استفاده از سازمان دهندههای گرافیکی در خواندن به دانشآموزان کلاس پنجم ابتدایی |
۸۱ | مرعشی منصور | اجتماع پژوهی: رویکردی نو در برنامه درسی دوره ابتدایی |
۸۲ | مسنن فارسی حسین | ظرفیتهای تمرکز زداینده بازیهای ایرانی برای دانشآموزان دوره ابتدایی همراه با معرفی بازی ابداعی "جورجورک" |
۸۳ | محقق معین محمد | بهبود نظام آموزشی از طریق اصلاح نظام ارزشیابی |
۸۴ | محمدی (پوستر) | گروههای آموزش مجازی در مدارس کاربرد ICT در تبادل دانش |
۸۵ | منطقی مرتضی | بررسی نوآوریهای آموزشی در معلمان مقطع ابتدایی کرج |
۸۶ | نژادمهدی رقیه | درس اقتصاد در برنامه درسی دوره ابتدایی |
۸۷ | نیکنام زهرا (پوستر) | تبیین سواد تکنولوژیک و دلالتهای آن برای دوره ابتدایی |
۸۸ | ویسی تبار عبدالسلام (پوستر) | سازماندهی آموزشی کلاسهای چند پایه |
۸۹ | همایی رضا | بررسی میزان تحقق اهداف شناختی درس هدیههای آسمانی پایه دوم دور ابتدای |
۹۰ | هادیان مجید(پوستر) | آسیبشناسی درس انشاء در پایه پنجم ابتدای استان همدان و راهکارهای آموزشی افزایش اثربخشی آموزش برنامهای آن |
۹۱ | یوسف زاده محمد | عناصر برنامهدرسی در دوره پیشدبستانی |