به اطلاع کلیه دوستان میرساند اسامی نهایی پذیرفتهشدگان مقالات همایش نوآوری در برنامههای درسی دوره ابتدایی ایران به شرح زیر میباشد.
| ردیف | نویسنده | عنوان چکیده |
| ۱ | آقازاده محرم | یادگیری مسأله محور و چگونگی کاربرد آن در کلاس درس ابتدایی |
| ۲ | آذین فر(پوستر) | کاربرد رایانه در آموزش ابتدایی |
| ۳ | احمدی پروین | نوآوری در سازماندهی محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی |
| ۴ | امینی محمد | آموزش حقوق بشر در برنامههای درسی دوره ابتدایی الزامات جدید |
| ۵ | ادیب یوسف | تأثیر آموزشهای پیش دبستان بر عملکرد دانشآموزان ابتدایی یک زبانه و دو زبانه |
| ۶ | آزدمنش ناهید | ارائه مدلی پیشنهادی برای آموزش ICT در پایه اول دبستان براساس نظام رفتاری آموزش و پرورش در ایران |
| ۷ | ایزدی صمد | بررسی نقش معلمان تربیت بدنی در اجرای برنامه درسی قصد شده در مدارس ابتدایی آموزش و پرورش منطقه غربی و شرق شهرستان بابل از دیدگاه معلمان ثابت دوره ابتدایی و مدیران مدارس |
| ۸ | ایزدی صمد | تأثیر یادگیری مشارکتی بر رشد اجتماعی دختران و پسران پایه پنجم دبستان |
| ۹ | ابراهیمی زرندی مرجان | راهکارهای افزایش علاقه به ریاضی پنجم دبستان با استفاده از ICT |
| ۱۰ | ابراهیمی هوشمند | کیدز اسکیلز و تقویت یادگیری پیامهای قرآنی کتب آموزش قرآن دوره ابتدایی |
| ۱۱ | اناری نژاد | کاربرد ICT در آموزش ضمن خدمت معلمان |
| ۱۲ | اردلان الهام | مزایایی بکارگیری روش یادگیری مشارکتی در آموزش ابتدایی |
| ۱۳ | بهرنگی محمدرضا | نظریه مفهومپردازی نگارهای در آموزش خواندن و نوشتن اول ابتدایی |
| ۱۴ | بصیری ایرج | برنامه درسی مبتنی بر شش کلاه تفکر |
| ۱۵ | بدریان عابد | مطالعه تطبیقی استانداردهای آموزش علوم در ایران و کشورهای موفق در آزمون TIMSS |
| ۱۶ | بلاغت(پوستر) | بررسی نیازهای آموزشی معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان در زمینه اقدام پژوهی |
| ۱۷ | بهینآئین نورالدین | زیرساختهای ریاضی و چگونگی آموزش آنها |
| ۱۸ | پارسا عبداله | آموزش بدون پایه و چندستی |
| ۱۹ | پریرخ مهری | جایگاه و نقش کتابخانههای مدارس در پشتیبانی از طرح ارزشیابی توصیفی |
| ۲۰ | تمدن (پوستر) | تربیت نسل پژوهشگر |
| ۲۱ | تورانی حیدر | بررسی فرآیند یاددهی- یادگیری از منظر TQM |
| ۲۲ | جاویدی طاهره | آموزش فلسفه به کودکان |
| ۲۳ | جهانی جعفر | پرورش خلاقیت در کودکان دبستانی با اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان |
| ۲۴ | چیت ساز (پوستر) | اهمیت آموزش زبان انگلیسی در دبستانهای ایرانی |
| ۲۵ | حاجی حسیننژاد | آموزش هنر در مقطع ابتدایی از طریق فناور اطلاعات و ارتباطات |
| ۲۶ | حیدری زهرا(پوستر) | آموزش سواد اطلاعاتی گامی نو در برنامه درسی دوره ابتدایی: روشهای کاربردی |
| ۲۷ | حسینی افضلالسادات | الگوی رشد خلاقیت و تأثیر آن در پرورش خلاقیت دانشآموزان ابتدایی |
| ۲۸ | حیدری نقدعلی | تأثیر یادگیری مشاهدهای و الگوسازی نمادین فیلم و قصه بر رشد اجتماعی دختران پنجم دبستان |
| ۲۹ | حسنی زهره | روش تدریس مشارکتی در فعالیتهای ابتکاری تدریس علوم تجربی |
| ۳۰ | حسینیبیبیمعصومه | مقایسه تطبیقی میان دانشآموزان دبستان ایران و ژاپن |
| ۳۱ | خادمی محسن | بررسی نقش مهارتهای انسانی در شیوه پژوهش اقدام پژوهی معلمان دوره ابتدایی |
| ۳۲ | خادمی محسن | مسائل و مشکلات برنامه درسی ابتدایی و راه کارهای بهبود آن |
| ۳۳ | خسرو جاوید مهناز | طراحی و تدوین برنامه آموزشی واج شناختی بر شواهد تجربی در درمان کودکان نارسا خوان |
| ۳۴ | خرمائی فرهاد | انگیزش پیشرفت و محیط یادگیری: مؤلفههای مهم در قلمرو شناختی- عاطفی برنامهریزی درسی دوره ابتدایی |
| ۳۵ | خاکباز عظیمه | درس پژوهی: روش تدریس ریاضی در مدارس ابتدای ژاپن با اصطلاحات: مقایسه الگوی ایرن و سایر کشورها |
| ۳۶ | دهقانی مرضیه(پوستر) | پیشنهاد الویت بندی برنامه درسی تحت عنوان "مهارتهای زندگی و مهارتهای اجتماعی لازم برای کودکان و نوجوانان" در دوره ابتدایی |
| ۳۷ | دهقانی مرضیه | تحلیل محتوای کتب تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی براساس مهارتهای اجتماعی و بررسی دیدگاههای معلمین این دوره در باب محتوای کتب فوق الذکر |
| ۳۸ | دوایی | نظریههای هوش و برنامهریزی درسی دبستان و پیش دبستان |
| ۳۹ | رشیدی مسعود (پوستر) | بازاندیشی برنامههای درسی تعلیمات اجتماعی دوره آموزش به واسطه جهانی شدن |
| ۴۰ | رحیمی مهدی | مزایای بکارگیری روش یادگیری مشارکتی در آموزش ابتدایی |
| ۴۱ | زمانی بیبی عشرت | پروژههای چند رسانهای ابزاری نوین برای ارزشیابی مهارتهای دانشآموز |
| ۴۲ | زمانی غلامحسین | کشاورزی- سابقه و ضرورت تدریس در دبستان |
| ۴۳ | سودبخش لیلا | لزوم گنجاندن درس آموزش کتابخانه در برنامه دوره ابتدایی: رویکردی نوین به آموزش و کتابخانی در برنامه درسی |
| ۴۴ | ساکتی | رویکردی نو به برنامه درسی دوره ابتدایی : آموزش برای زیستن |
| ۴۵ | سلیقه دار لیلا | الگوهای تدریس پژوهش محور (شکل اثربخش پژوهش در تدریس) |
| ۴۶ | سعیدی رضوانی | رسمالخط و نشانه گذاری در برنامه درسی قرآن دوره ابتدایی |
| ۴۷ | سبحانی نژاد مهدی | تناسب محتوای کتابهای درسی بخوانیم و بنویسیم جدیدالتالیف با سطح توانایی دانشآموزان روستایی استان اصفهان |
| ۴۸ | شیخزاده مصطفی | رویکرد تلفیق در برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید تفکر انتقادی |
| ۴۹ | شیخالاسلامی راضیه | ارزشیابی کیفی از آموختههای دانشآموزان ابتدایی |
| ۵۰ | شریفیان اسماعیل | تحلیل علمی- کاربردی اهداف تربیت بدنی دوره ابتدایی در ایران |
| ۵۱ | شاهولی منصور | دانش سازگاری حلقه نهایی فرآندی تدریس- یادگیری خلاق و متعهد |
| ۵۲ | شکاری | قابلیتها و کاربرد فناوری وبلاگ نویسی در برنامه درسی ابتدایی |
| ۵۳ | شمشیری بابک | بازگشت تعلیم و تربیت طبیعت محور در مقطع ابتدایی تحصیلی |
| ۵۴ | صفری یحیی | بررسی و ارائه الگوی آموزش فراشناخت در برنامه درسی دوره ابتدایی: رویکرد نو در عصر فنآوری اطلاعات و ارتباطات |
| ۵۵ | صمدی پروین | تأثیر ICT در رسالت درس آموزش شهروندی در دوره ابتدایی |
| ۵۶ | صمدی پروین | آموزش شهروندی و تأثیر آن بر طراحی برنامه درسی ابتدایی |
| ۵۷ | فتحی واجارگاه کوروش | بررسی جایگاه توریسم در کتب درسی دوره ابتدایی |
| ۵۸ | فلاحی ویدا | آموزش زبان خارجی در دروس ابتدایی: ضرورتی قابل تأمل در برنامه درسی یا تجملی قابل اغماض |
| ۵۹ | فروزبخش فیروزه | طرح آموزش همه جانبه یک تجربه جدید در طراحی و اجرای برنامه درسی در دوره ابتدایی |
| ۶۰ | فیاضبخش حسین | بررسی علل و عوامل نارسا خوانی و نارسا نویسی در دوره ابتدایی و راهکارهای برای حل این مشکل |
| ۶۱ | فیاضبخش حسین (پوستر) | بررسی و تحلیل مدل شناختی از نوشتن و کاربردهای آن برای تدریس و بنای مهارت نوشتن در دوره ابتدایی |
| ۶۲ | فولادچنگ محبوبه | فراشناخت و آموزش خواندن به دانشآموزان دبستانی |
| ۶۳ | فرنیا فاطمه | کاربرد روش در برنامه درسی ادبیات فارسی: رویکردی خلاق به آموزش زبان فارسی در دوره اتدایی |
| ۶۴ | قاسمی مریم | شناسایی و مداخله اولیه برای کودکان پیش دبستانی مستعد ناتوانی یادگیری |
| ۶۵ | قاسمی فرشید | مبانی و چارچوب برنامه درسی خلاق مبتنی بر ICT در دوره ابتدایی |
| ۶۶ | قائدی یحیی | برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره ابتدایی |
| ۶۷ | قاسمپور حسین | بررسی تحلیل ابعاد نوآوری در برنامه درسی آموزش زبان فارسی دوره ابتدایی |
| ۶۸ | عطاران محمد | فناوری اطلاعات، نوآوری دوره ابتدایی |
| ۶۹ | عصاره فریده | راه کارهای زبان آموزی کودکان در مناطق دوزبانه |
| ۷۰ | عاملی جبل | سنجش میزان تحقق اهداف عاطفی درس هدیههای آسمانی سال دوم ابتدایی |
| ۷۱ | کریمی محمدحسن | نظارت غیرمتمرکز بر برنامه ریزی درسی امریکا: دلالتها برای برنامه درسی علوم تجربی ایران |
| ۷۲ | کلبعلی | نقش معلم در انتخاب سبکهای یادگیری دانشآموزان |
| ۷۳ | کشتیآرای نرگس | حل مسئله راهبردی محوری در تدریس و طراحی برنامه درسی دوره ابتدایی |
| ۷۴ | گویا زهرا | غفلت از اندازه تا چه اندازه |
| ۷۵ | میرزابیگی محمد | کاربرد رویکرد سیستمی در بهبود برنامه درسی و ارتقای کیفیت آموزش مدارس ابتدای موردی در منطقه ۱۳ تهران |
| ۷۶ | مهرمحمدی محمود | هوش معنوی: رویکردی برای برنامه درسی دوره ابتدایی |
| ۷۷ | مهرمحمدی محمود | جایگاه تخیل در برنامه درسی و آموزش ابتدایی |
| ۷۸ | موسیپور نعمتاله | تدفین برای تدوین |
| ۷۹ | ملکی حسن | نگاه فلسفی به کودک و دلالتهای آن برای برنامه درسی ابتدایی |
| ۸۰ | مهرپور زهرا | آموزش استفاده از سازمان دهندههای گرافیکی در خواندن به دانشآموزان کلاس پنجم ابتدایی |
| ۸۱ | مرعشی منصور | اجتماع پژوهی: رویکردی نو در برنامه درسی دوره ابتدایی |
| ۸۲ | مسنن فارسی حسین | ظرفیتهای تمرکز زداینده بازیهای ایرانی برای دانشآموزان دوره ابتدایی همراه با معرفی بازی ابداعی "جورجورک" |
| ۸۳ | محقق معین محمد | بهبود نظام آموزشی از طریق اصلاح نظام ارزشیابی |
| ۸۴ | محمدی (پوستر) | گروههای آموزش مجازی در مدارس کاربرد ICT در تبادل دانش |
| ۸۵ | منطقی مرتضی | بررسی نوآوریهای آموزشی در معلمان مقطع ابتدایی کرج |
| ۸۶ | نژادمهدی رقیه | درس اقتصاد در برنامه درسی دوره ابتدایی |
| ۸۷ | نیکنام زهرا (پوستر) | تبیین سواد تکنولوژیک و دلالتهای آن برای دوره ابتدایی |
| ۸۸ | ویسی تبار عبدالسلام (پوستر) | سازماندهی آموزشی کلاسهای چند پایه |
| ۸۹ | همایی رضا | بررسی میزان تحقق اهداف شناختی درس هدیههای آسمانی پایه دوم دور ابتدای |
| ۹۰ | هادیان مجید(پوستر) | آسیبشناسی درس انشاء در پایه پنجم ابتدای استان همدان و راهکارهای آموزشی افزایش اثربخشی آموزش برنامهای آن |
| ۹۱ | یوسف زاده محمد | عناصر برنامهدرسی در دوره پیشدبستانی |