نوشته‌های رئیس انجمن

کارگاه ها و دوره های آموزشی

با نام خدا
اعضاء محترم انجمن، با سلام

     به مدد الهی فعالیتهای انجمن رفته رفته شکل سازمان‌یافته‌تری پیدا می‌کند که نویدبخش بلوغ این تشکیلات علمی و حرفه‌ای و اتکاء بیش از پیش آن به سیستم و نظام به جای فرد یا افرادی خاص است. نظام‌مند شدن فعالیتهای انجمن همچنین زمینه مشارکت مؤثر و معنی‌دار تعداد زیادی از علاقمندان به حوزه برنامه درسی را فراهم می‌سازد که یقیناً رشد و شکوفایی سریعتر در نیل به اهداف موردنظر را در پی خواهد داشت.
    انجمن شما در جهت نظام‌مند کردن امور و فعالیتها، تاکنون موفق به برداشتن گامهای متعددی شده است از جمله مهمترین این گامها می‌توان به تدوین و تصویب برنامه راهبردی (۱۳۹۶-۱۳۸۶)، تدوین برنامه عمل سالانه و همچنین برخورداری انجمن از سازمان و تشکیلاتی پویا اشاره کرد.
    در مقیاسی کوچکتر اما مهم هیئت مدیره انجمن اخیراً مبادرت به تصویب آئین‌نامه برگزاری همایش‌های سالانه (سراسری) نمود که می‌تواند در ساماندهی مؤثرتر امور مربوط به این فعالیت کلیدی انجمن نقش ویژه‌ای ایفا نماید. مفاد این آئین‌نامه متأثر از تجربیات مجموعه‌ای از همکاران است که در پیشینه حرفه‌ای خود سابقه برگزاری همایش‌های متعددی را داشته و در برگزاری همایش‌های سالانه انجمن طی شش سال گذشته نیز مشارکتی فعال داشته‌اند.
    اعضاء محترم می‌توانند متن کامل این آئین‌نامه را در سایت مطالعه کنند. چنانچه نظرات اصلاحی داشته باشید، از انعکاس آن دریغ نفرمائید.
موفق باشید.
دکتر محمود مهرمحمدی
۱۶ اردیبهشت ۸۶