دو فصلنامه پژوهش های برنامه درسی- دوره ۱۰، شماره ۱ – شماره پیاپی ۱۹، بهار و تابستان ۱۳۹۹
- واکاوی و فهم اهم چالشها و موانع عملی پیش رو در تحقق سند تحول بنیادین با تمرکز بر زیرنظامهای اصلی آن
ناصر قجری؛ محمد مزیدی؛ بابک شمشیری
- نقش واسطهای باورهای خودکارآمدی در رابطۀ ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و ادراک از کیفیت فضای دانشگاه با سازگاری دانشجویان با دانشگاه
زهرا اقدامی؛ فریده یوسفی
- بررسی کتاب ریاضی پایه هشتم بر اساس میزان برقراری ارتباط بین دانش رویهای و دانش مفهومی
نرگس یافتیان؛ فاطمه ملکی
- ارزیابی نقشها، روشها و انواع ارشادگری در برنامۀ درسی دورههای آموزشی منطقۀ ویژۀ اقتصادی بندر امام خمینی (ره)
الهام پناهی
- برنامۀ درسی سواد حقوقی دورۀ متوسطه: یک مطالعۀ ترکیبی
رحمت اله مرزوقی؛ کمال محمدزاده
- تحلیل محتوای کتاب فیزیک (۲) رشتۀ ریاضی فیزیک از دیدگاه الگوی خلاقیت پلسک
سودابه پوراحسان؛ مهدی رحیمی؛ احمد زندوانیان
- شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول بر اساس تفاوت برنامه درسی آکادمیک و برنامه درسی قصد شدۀ آموزش مفاهیم شهروندی در کتب مطالعات اجتماعی متوسطۀ دورۀ اول
روزیتا مصطفی پور؛ یوسف ادیب؛ صادق ملکی آوارسین؛ بهنام طالبی
- رابطۀ گرایش به تفکر انتقادی و ادراک از مؤلفههای برنامۀ درسی با باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان
داود طهماسب زاده شیخلار؛ سهراب محمدی پویا
- مفهومسازی ارزشیابی نظام برنامۀ درسی در دانشگاه جامع علمی-کاربردی
رحمان عزیزی؛ غلامرضا حاجی حسین نژاد؛ مصطفی قادری؛ مجید علی عسگری
- الگوی برنامۀ درسی توسعۀ دانش تخصصی تقسیم کسرها مبتنی بر برنامهریزی درسی مدرسهمحور
حمید دافعی؛ محمدرضا امام جمعه؛ علیرضا عصاره؛ صادق نصری
- ارزشیابی برنامههای درسی ضمن خدمت بر اساس اصول آندراگوژی
مرتضی کرمی؛ مجتبی حسینی؛ فروزان سادات هاشمی؛ مهدی پوریزدیان محمدآباد
- اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیینگری بر خودنظمدهی تحصیلی و سرسختی روانشناختی دانشآموزان
آرزو بداقی؛ راضیه شیخ الاسلامی