در این شماره میحوانید
· سخن سردبیر
· تجربهی حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی/ دکتر خلیل غلامی/ محمد اسدی
· آموزش در خانه: بدیل مدرسه/ دکتر محمد عطاران/ صغری ملکی
· تبیین انتظارات متقابل جامعه علمی مطالعات برنامه درسی و نظام آموزشی: بحثی در زمینه باز سازی منزلت حرفه ای رشته و دانش آموختگان آن در جامعه ایران / دکتر محمود مهرمحمدی
· نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیش دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل / دکتر نرگس سجادیه/ سعید آزادمنش
· تبیین چارچوب نظری ابعاد و مولفه های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسهای/ عطیه سادات حسینی یزدی / دکتر مهدی سبحانی نژاد
· روش شناسی پژوهشهای داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی/ محمد رحمان پور/ دکتر احمدرضا نصر اصفهانی
· رویکرد تلفیقی در برنامهی درسی تربیت بدنی مقطع ابتدایی/ حمیده یاقوتی/ دکتر محمد جوادیپور/ دکتر علی اکبر خسروی.
لینک دوفصلنامه برنامه درسی: نظریه و عمل