وبلاگ دبیر علمی همایش درباره همایش

کارگاه ها و دوره های آموزشی

عصر روز پنج شنبه طبق برنامه زبان بندی شده رأس ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه مراسم اختتامیه هفتمین همایش انجمن به پایان رسید. در این مراسم ضمن تقدیر از حضار گرامی، از چهره‌هایی که به نحوی در برگزاری همایش سهیم بودند قدردانی به عمل آمد و تندیس انجمن به عنوان یادبود تقدیم گردید.

در این یادداشت به عنوان دبیر علمی همایش بار دیگر از زحمات کلیه عزیزانی که با حضور و همراهی خود به برگزاری همایش کمک نمودند خالصانه تشکر می نمایم. البته باید به عرض برسانم فعالیتهای همایش هفتم همچنان ادامه دارد و امروز که صبح روز شنبه آخرین روز فروردین ۸۷ است شور و نشاط و فعالیت در دبیرخانه انجمن به چشم می خورد و همکاران دبیرخانه پس از یک روز استراحت، پیگیر فعالیتها هستند. جمع بندی علمی همایش و گزارش هیأت رئیسه هر یک از انجمن ها و نشست ها، بررسی نظریات و پیشنهادها، جمع بندی ارزشیابی ها و بالاخره آماده نمودن مقالات منتخب برای چاپ و انتشار CD اصل مقاله ها از جمله فعالیت هایی است که باید در این چند روز آماده و ارائه شود.

در طول مدت ۲ روز برگزاری همایش، به دلیل تنوع برنامه ها و هم زمان بودن ارائه مقالات مختلف در سالن‌های موازی، فرصت کافی برای بهره برداری کامل همگان فراهم نبود لذا تصمیم گرفتیم فایل های پاور پوینت مقالات را در سایت انجمن قرار دهیم تا همگان بتوانند از آن استفاده نمایند. یکی دیگر از فعالیت ها برگزاری ۳ کارگاه آموزشی بود که تنها معدودی از افراد موفق شدند از این کارگاه ها استفاده نمایند که ان شاء… با هماهنگی مسئول برگزاری کارگاه ها، ترتیب ارائه مجدد کارگاه ها را در سال جاری فراهم می‌نماییم.

بدون شک اوج برنامه های همایش برگزاری مراسم یادبود استاد بزرگوار دکتر علی محمد کاردان بود که برای این بخش از برنامه جناب آقای دکتر کیهان محمدخانی ریاست محترم فرهنگسرای ابن سینا زحمات زیادی را خالصانه متقبل شدند که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر کاردان از زحمات آقای دکتر محمدخانی نیز تشکر می‌نمایم. ان شاء… به زودی جمع بندی علمی همایش را در سایت خواهیم داشت. دبیرخانه انجمن منتظر دیدن پیام ها، پیشنهادها و انتقادات شما عزیزان می باشد. به امید دیدار شما عزیزان در همایش بعدی انجمن در آبان ماه ۸۷ در دانشگاه مازندران.

با آرزوی توفیق الهی

مجید علی عسگری

دبیر علمی همایش هفتم