همایش هفتم

کارگاه ها و دوره های آموزشی

همایش هفتم انجمن مطالعات برنامه درسی ایران:

برنامه درسی دوره راهنمایی و متوسطه:
چالش‌ها و چشم‌اندازها
Middle&Secondary School Curriculum in Iran:
Challenges&Perspectives
۱۷&16 April 2008
دانشگاه تربیت معلم تهران
۲۸ و ۲۹ فروردین ماه ۱۳۸۷

جدول زمان‌بندی برنامه‌های همایش

 

 

دبیرخانه همایش:
تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- کوچه خسرو- پلاک۴- طبقه اول
تلفن: ۰۲۱۸۸۳۲۳۸۲۸
دورنما:۰۲۱۸۸۳۲۳۸۲۹
پست الکترونیکی:

info@icsa.org.ir
تاریخ ارسال اصل مقاله تا ۱۵/۱۰/۸۶ تمدید شد
خبر فوری:
از کلیه پذیرفته‌شدگان(چکیده) مرحله اول خواهشمند است اصل مقاله را تاریخ ۹/۱۰/۸۶ به ایمیل انجمن ارسال نمایند.
اعلام نتایج بررسی چکیده مقالات

بدین وسیله اسامی نویسندگان محترمی که چکیده مقاله ایشان در مرحله اول بررسی مقالات توسط کمیته علمی هفتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران پذیرفته شده است, اعلام می شود. لازم به ذکر است که نویسندگان محترم حداکثر تا تاریخ نهم دی ماه ۱۳۸۶ مهلت دارند اصل مقاله را ارسال نمایند. مقالات صرفا از طریق ای‌میل انجمن پذیرفته می‌شود و پذیرش چکیده مقاله به معنی پذیرش قطعی مقاله نیست. نتایج نهایی پس از طی فرایند داوری در تاریخ ۹ بهمن ماه اعلام می گردد.
اسامی پذیرفته‌شدگان (چکیده مقالات)
به گزارش آخرین آمار، ۱۶۰ چکیده مقاله تا امروز ۴/۹/۱۳۸۶ به دبیرخانه همایش برنامه درسی دوره راهنمایی و متوسطه، چالش‌ها و چشم‌اندازها ارسال شده است. دکتر مجید علی‌عسگری، دبیر علمی همایش مهلت ارسال چکیده مقاله را تا روز چهارشنبه ۷/۹/۸۶ تمدید کردند. نتایج داوری چکیده‌ها ۱۵/۹/۸۶ روی سایت انجمن اعلام خواهد شد.
از کلیه علاقمندان به شرکت در همایش هفتم تقاضا می‌شود جهت ثبت نام تا پایان دی‌ماه فرصت دارند با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند. همچنین از افراد جهت اقامت در هتل به علت محدود بودن ظرفیت تا پایان دی برای ثبت نام با دبیرخانه همایش تماس حاصل فرمایند.
به گزارش آخرین آمار دریافتی، 227 چکیده مقاله جهت شرکت در همایش به دبیرخانه ارسال شده است.پس از بررسی چکیده‌های واصله به دبیرخانه توسط کمیته علمی ۱۰۸ چکیده انتخاب شد.
اعلام نتایج داوری مقالات:
به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در همایش می‌رساند، نتایج نهایی داوری مقالات در تاریخ ۲۴ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

 

مهم: به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان در همایش هفتم انجمن می‌رساند تاریخ برگزاری همایش از ۱۵ و ۱۶ اسفند در دانشگاه کرج به ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه ۱۳۸۷ در دانشگاه تربیت معلم تهران تغییر یافت.
اعلام نتایج داوری مقالات: ۱۵/۱۲/۸۶