دومین جشنواره بین المللی فارابی

کارگاه ها و دوره های آموزشی
در راستای «تقویت روح بررسی، تتبع و ابتکار در تمامی زمینه‌های علمی،فرهنگی و اسلامی» و نیل به توسعه دانایی محور و گسترش دانش بومی در حوزه علوم انسانی، به منظور انتخاب پژوهشگران و فعالان برتر این حوزه و تقدیر از آنان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران دومین جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی را برگزار می‌کند.
همچنین علاقمندان می‌توانند با دبیرخانه جشنواره واقع در تهران،خیابان پاسداران،خیابان شهید مؤمن‌نژاد(گلستان یکم)،شماره۱۵، پژوهشکده مطالعات فرهنگی واجتماعی، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فارابی مکاتبه و یا با آدرس الکترونیکی info@farabiaward.ir  مکاتبه نمایند.
دراین جشنواره استادان و پژوهشگران برتر و رتبه برتر بخش جوان فارابی در سه حوزه پژوهش‌های بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی علوم انسانی معرفی خواهند شد. 
لذا جهت تشویق علاقمندان به شرکت دراین جشنواره،نماینده ویژه این انجمن در دفتر مدیریت گروه صنعتی،اطلاعات لازم جهت چگونگی و نحوه شرکت در این جشنواره بین المللی را به اطلاع علاقمندان می‌رساند. علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر از سایت این جشنواره به آدرس  www.farabiaward.ir بازدید نمایند